Keuze tussen 2 monitors

Pagina: 1
Acties:

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 22:58
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe monitor en er niet al teveel geld aan uitgeven (+- €150)
Nu twijfel ik tussen 2 monitors, namelijk:

- Asus VC239H (pricewatch: Asus VC239H Zwart)

- LG 23MP67VQ-P (pricewatch: LG 23MP67VQ-P Zwart)

Beide zijn 150 euro. Als er eigenlijk geen verschil tussen zit ga ik voor de LG, omdat ik die makkelijker fysiek in de winkel kan kopen en dit doe ik dan liever.

Welke zou jullie voorkeur hebben? Of is er nog een andere rond dezelfde prijs die beter is?

Alvast bedankt,
Dennis

[ Voor 5% gewijzigd door dennisbos op 14-12-2015 17:33 ]

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien is dit lijstje handiger om je keuze te maken. http://tweakers.net/price...re/listing/457513;435874/

De verschillen zijn te klein om een advies te geven, op basis daarvan zou ik zeggen, ga voor de LG als die jouw voorkeur toch al heeft.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Als het een allround monitor wordt, dus voor gaming, films en internet etc dan zou ik in deze pricerange gaat voor een iiyama 24" monitor met a-mva paneeltje: pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart

Dit is in mijn ogen de best keuze binnen je budget :)

Diepe zwartwaarden, good contrast, snelle responstijd en brede kijkhoeken. Tevens heb je geen last van IPS glow.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 22:58
Het is inderdaad voor allround gebruik. Ik heb me een beetje gefixeerd op ips, omdat ik steeds las dat dit het beste zou zijn. Als ik het dus goed begrijp hoeft dit niet zo te zijn. De Iiyama ziet er inderdaad ook goed uit. Allemaal goede reviews zo op het eerste gezicht.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

IPS is erg goed, maar AMVA heeft het gat behoorlijk dichtgelopen, kijkend naar kleur is IPS nog wel beter, net als met kijkhoeken, maar qua contrast is AMVA gewoon een stuk beter, en zijn de kleuren en kijkhoeken bij normaal gebruik ook gewoon goed.

Voor allround gebruik zou ik daarom die Iiyama nemen, echt een top ding.

People as things, that’s where it starts.