Beste games voor de ps3

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 716743

Topicstarter
Hey,

Ik heb laatst een ps3 gekregen van me vriend gejregennormaal ben ik gamen op de pc gewend, nu is me vraag aan jullie, wat zijn de beste games?

Ben fan van RPG, actie, race.
Heb zelf laatst cod black ops aangeschaft, aangezien dit 1 van de beste spellen ooit blijft.

Als jullie, jullie mening willen geven wil ik jullie hiervoor bedanken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:29

OB1

Wat heb je zelf al gevonden? Het is natuurlijk niet de bedoeling om maar een vraag neer te planten en te wachten op antwoord ;)
GTA V is natuurlijk de moeite waard, op gebied van racegames is het over voor PS3 denk ik (GT6 is niet de moeite waard) en verder BF4 misschien...

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik dacht aan meer echte aanraders, aangezien ik niet zoveel verschillende games heb gespeeld, heb ik weliswaar veel games over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Gt6 is nog prima te spelen naar mijn mening. Verder zijn uncharted en the last of us de betere spellen. Maar er zijn natuurlijk veel meer leuke spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Er is een enorme keus voor je. Bekijk gewoon eens wat reviews en youtube video's (reviews).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

http://www.gamesradar.com/best-ps3-games/

Kleine moeite om even "best ps3 games" in te toetsen op google ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 14-12-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
klopt, maar ik wil eingelijk ook meningen horen, als ik best ps3 games invoer kom ik uit bij websites die dat vinden. ik wou het eigenlijk horen van individuele mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Anoniem: 716743 schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:25:
[...]

klopt, maar ik wil eingelijk ook meningen horen, als ik best ps3 games invoer kom ik uit bij websites die dat vinden. ik wou het eigenlijk horen van individuele mensen.
Individueel zijn Ride To Hell Retribution, Tony Hawks Pro Skater 5, Rogue Warrior en Haze absolute toppers die niet in je ps3 collectie mogen ontbreken.

.....

En daarom zoek je dus gewoon lijstjes op en kijk je zelf wat je leuk vind in plaats van zomaar alles op woord aan te nemen wat een random iemand je verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 15:09
Je kunt het beter andersom benaderen, wat zijn steengoede games, en welke daarvan zijn verkrijgbaar voor de PS3? Ik zie dat je je lijstje begint met RPG, dan mogen reeksen als The Elder Scrolls (Oblivion en Skyrim) en Dragon Age natuurlijk niet ontbreken :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:00
Je komt dan al snel uit bij de games die exclusief voor de console(s) zijn. In de categorie actie zou ik zeker de Uncharted reeks (bestaat uit drie delen) proberen en dan vooral deel twee en drie. The Last of Us is van dezelfde makers als Uncharted (Naughty Dog) en is ook absoluut een aanrader. Verder natuurlijk GTA 5 en van dezelfde maker is Red Dead Redemption ook zeker aan te bevelen. Andere titels waar je nog naar kunt kijken zijn Killzone, Infamous, Journey en Little Big Planet (zijn drie delen van).

[ Voor 5% gewijzigd door Jorick op 14-12-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 19:34
Fallout 3 en fallout new Vegas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andrewkun
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-03 13:07
Ik krijg hier misschien haat voor, maar ik vond Final Fantasy XIII een absolute topper die je ook best lang bezighoudt (zo'n 40-70 uur), vooral als je van (j)rpg houdt. Ook Uncharted, de inFamous reeks, The Last of Us en Dark Souls(!) mogen niet ontbreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de final fantasy reeksen al uitgespeeld, super spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Beste donstaifo en welkom op Gathering of Tweakers (of GoT in het kort),

dit soort opsomtopics zijn niet bedoeling. Daarnaast word er op GoT ook inzet verwacht, wat hier niet echt uit blijkt. Daarom gaat het topic nu op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.