Nu na een half jaar gebruik van een Microsoft Wireless 3000 combinatie.
Verdwijnen de letters al weer van het bord.
En de muis bekleding lost op/raffelt af. Zo ook rubber scrollwiel vertoond kuren.
Ervaring toegevoegd door een review te schrijven.
Al weer de toetsen: Ik had een Logitech MK520, deze binnen 9 maanden retour en nog een tweede binnen 2 jaar retour. En dan nu deze 3000. Overstap naar ander merk. Microsoft, niet een succes.
Daarvoor ook een Logitech wireless combinatie, 5 jaar mee gedaan, ook de letters weg, dat moet anders.
Vroeger was alles beter, na de overstap naar wireless, problemen met de toetsen.
Mijn vraag:
Welke wireless toetsenbord en muis gebruiken jullie, waarbij na veelvuldig gebruik, slijtage niet/nauwelijks, waarneembaar is?
Mij vraag is vooral bedoelt m.b.t. letters op toetsen, maar ook andere slijtage zaken mogen besproken worden.
Gebruikers ervaring gevraagd na langere tijd. Geef dat even aan, ook frequentie gebruik.
Is er binnen een merk ook verschillen en waar liggen die?
Ik lees in de eigenschappen niks over de productie van de toetsen, de letters.
De antwoorden zullen dan uit ervaringen moeten komen.
"laser edged" keycaps.
keycaps met zijopdruk.
Keycap printing
Verdwijnen de letters al weer van het bord.
En de muis bekleding lost op/raffelt af. Zo ook rubber scrollwiel vertoond kuren.
Ervaring toegevoegd door een review te schrijven.
Al weer de toetsen: Ik had een Logitech MK520, deze binnen 9 maanden retour en nog een tweede binnen 2 jaar retour. En dan nu deze 3000. Overstap naar ander merk. Microsoft, niet een succes.
Daarvoor ook een Logitech wireless combinatie, 5 jaar mee gedaan, ook de letters weg, dat moet anders.
Vroeger was alles beter, na de overstap naar wireless, problemen met de toetsen.
Mijn vraag:
Welke wireless toetsenbord en muis gebruiken jullie, waarbij na veelvuldig gebruik, slijtage niet/nauwelijks, waarneembaar is?
Mij vraag is vooral bedoelt m.b.t. letters op toetsen, maar ook andere slijtage zaken mogen besproken worden.
Gebruikers ervaring gevraagd na langere tijd. Geef dat even aan, ook frequentie gebruik.
Is er binnen een merk ook verschillen en waar liggen die?
Ik lees in de eigenschappen niks over de productie van de toetsen, de letters.
De antwoorden zullen dan uit ervaringen moeten komen.
Verzamelde info
"laser edged" keycaps.
keycaps met zijopdruk.
Keycap printing
[ Voor 11% gewijzigd door KLX16 op 15-12-2015 22:14 ]