Dynafix pakket kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 13:58
Het is weer zover, er zijn problemen met Dynafix.

Nadat mijn S6 niet meer werkte heb ik deze opgestuurd naar het inmiddels welbekende bedrijf. Dit was 20 oktober. De telefoon werd keurig opgehaald, in een koffertje gedaan en meegenomen.

Op 26 oktober kreeg ik bericht dat het apparaat terug gestuurd werd. Op 30 oktober ben ik maar eens gaan bellen waar mijn toestel nu eigenlijk bleef. Na van Samsung doorgestuurd te zijn naar Dynafix en van Dynafix naar DHL, kreeg ik uiteindelijk van DHL te horen dat het reparatiebedrijf een claim moest indienen bij DHL.

6 november kreeg ik antwoord met als letterlijke tekst:
Beste,
Hartelijk dank voor uw mail.
Wij hebben de handtekening opgevraagd bij DHL en deze staat in de bijlage. Er is dus getekend voor ontvangst van het pakketje.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Maar hiermee heb ik uiteraard mijn toestel nog niet terug. Uit de handtekening viel verder ook niets te halen. Na nog meer heen en weer mailen en het dringende verzoek om een claim in te dienen bij DHL opdat dit opgelost kan worden werd dit op 11 november gestart.

Op 17 november nogmaals een bericht gestuurd, waarna ik als antwoord kreeg dat er een reminder werd gestuurd.
En op 24 november nog een keer, toen lag het bij een contactpersoon richting DHL.
1 december het laatste bericht via twitter geplaatst, maar hier geen antwoord op ontvangen (er schijnen wat problemen te zijn met hun twitter).

Nu vandaag, maandag 14 december, toch maar gebeld en na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik iemand aan de lijn die dit toch maar wat lang vond duren. Ze zou er nu direct achteraan gaan en binnen 48 uur met een antwoord terugkomen.

Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in, maar we zullen zien.
Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
Wat is nu precies je bedoeling met dit topic? Dat ontgaat me nu even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier inderdaad niet bedoeld om een of andere communicatielog te starten. Je hebt nu een toezegging van contact dat nog niet verlopen is, en er lijkt niet een situatie op dit moment dat het klem zit en je vragen hebt. Daarmee is niet voldaan aan de voorwaarden voor een discussietopic. :)

Zoals gewoonlijk trouwens: dit regelen is het probleem van de winkel waar je hem gekocht hebt en niemand anders. Jij hebt niets met Dynafix te schaften en andersom. Dynafix kan jou daarom vertellen wat ze willen, en jij kan ze juridisch nergens toe dwingen.
Niet aan beginnen dus en terug naar je leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:22
Let er even op dat je achter de juiste personen aangaat. Ik begrijp dat je je garantieaanvraag bij Samsung gedaan hebt en dat Samsung je gevraagd heeft hem naar Dynafix op te sturen? Dan verwacht ik dat Samsung je contact is voor deze garantieclaim. Op verzoek van Samsung heb je het toestel naar Dynafix gestuurd en heb je hem niet meer retour ontvangen.

Samsung is echter eindverantwoordelijk voor de afhandeling van je garantieclaim. Blijf daar dus aangeven dat je je toestel niet hebt teruggekregen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
Topic sluit ik bij deze

Dit topic is gesloten.