Hey Tweaker(s),
Drie maanden geleden heb ik de lightning connector en het scherm van mijn iPhone laten vervangen. De batterij is twee keer losgekoppeld geweest (waren twee aparte reparaties). Bij de eerste keer was de batterij niet goed gekalibreerd, want hij viel uit bij 40%. Na een iTunes restore en een soft-reset was dit verholpen.
Echter na de tweede reparatie blijft dat - inmiddels sch*tding - iedere keer uitvallen. Compleet willekeurig. Soms bij 40%, dan bij 20%. Soms laadt hij wel op tot 100%, andere keren tot 86.
Ik heb hetvolgende geprobeerd:
- soft-reset (many... many times)
- iTunes restore (backup maken, backup herstellen)
- Software update, iOS 8 --> 9.
- hard-reset (iPhone compleet laten herstellen vanuit iTunes mode).
En niets dat werkt
. Ik word hier een beetje moe van. Ik heb al bijna 150 euro uitgegeven aan een nieuw scherm en adapter, als het nu blijkt dat ook de batterij naar z'n grootje is dan kan ik beter op zoek naar een nieuwe telefoon. En dat voor een toestel van een jaar oud
Drie maanden geleden heb ik de lightning connector en het scherm van mijn iPhone laten vervangen. De batterij is twee keer losgekoppeld geweest (waren twee aparte reparaties). Bij de eerste keer was de batterij niet goed gekalibreerd, want hij viel uit bij 40%. Na een iTunes restore en een soft-reset was dit verholpen.
Echter na de tweede reparatie blijft dat - inmiddels sch*tding - iedere keer uitvallen. Compleet willekeurig. Soms bij 40%, dan bij 20%. Soms laadt hij wel op tot 100%, andere keren tot 86.
Ik heb hetvolgende geprobeerd:
- soft-reset (many... many times)
- iTunes restore (backup maken, backup herstellen)
- Software update, iOS 8 --> 9.
- hard-reset (iPhone compleet laten herstellen vanuit iTunes mode).
En niets dat werkt