Toon posts:

Trackpad macbooks doen het vaak niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede-maccers,

ik heb een Macbook pro en een Macbook air, ik gebruik over het algemeen diegene die ik het
snelst te pakken heb en loop vervolgens regelmatig tegen het probleem aan dat "links" klikken
op het trackpad niet werkt (dit probleem doet zich bij beide macbooks voor)

Enige oplossing op zo'n moment is opnieuw opstarten waarna het meestal opgelost is.... nu kwam ik er laatst achter dat als ik de magic mouse koppel (ik heb 1 magic muis die af en toe door beide macbooks gebruikt wordt) met de macbook die in gebruik is ineens de trackpad ook begint te functioneren zoals ik van hem verwacht.

Iemand een idee hoe dit kan en wat de oplossing kan zijn ? (behalve opnieuw opstarten / muis zoeken en koppelen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:20
Weet je zeker dat de muis niet al gekoppeld is? Of een andere muis? Probeer zelf maar eens de Magic Mouse ingedrukt te houden en dan op de laptop met de trackpad iets aan te klikken

Verwijderd

Topicstarter
Pendora schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:42:
Weet je zeker dat de muis niet al gekoppeld is? Of een andere muis? Probeer zelf maar eens de Magic Mouse ingedrukt te houden en dan op de laptop met de trackpad iets aan te klikken
dat zou zomaar eens de oplossing kunnen zijn 8)7 ik ga het even in de gaten houden..... :)