iPhone 6 Plus 128GB wilt niet meer synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Beste Tweakers, ik maak geregeld backupps via iTunes omdat ik iets van 80 gb aan data op mijn iPhone heb en dat natuurlijk niet op de 5gb van iCloud past.

Echter switch ik regelmatig tussen de optie om mijn iPhone te syncen tussen "Op deze computer reservekopie maken" en "Via iCloud reservekopie maken"

Dit omdat wanneer de optie "Op deze computer reservekopie maken" erg veel tijd in beslag neemt per keer en ik vaak 1 of 2 liedjes wil kopiëren naar mijn iPhone.

Dit ging altijd prima. Maar nu krijg ik steeds de melding: De iPhone xxx kan niet worden gesynchroniseerd, omdat deze computer geen machtiging meer heeft voor de aangeschafte onderdelen die op deze iPhone staan.
Om deze computer te machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij de iTunes Store, kiest u Store > Deze computer machtigen.

Vervolgens doe ik de pc dus machtigen en log in bij de iTunes Store, maar blijft de melding komen :-(

Hoe los ik dit op? Heb iTunes al geupdate naar de nieuwste versie.
iPhone informatie: iOS 8.4 met Pangu jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Probeer eens te beginnen met het verwijderen van de jailbreak?

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• creazn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-04 14:21
Dat komt door apps/producten die je heb geïnstalleerd na de jailbreak. Als je de apps/producten van de jailbreak niet synchroniseert dan werkt het. Want de apps/producten zijn niet aan je AppleID gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
creazn schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:31:
Dat komt door apps/producten die je heb geïnstalleerd na de jailbreak. Als je de apps/producten van de jailbreak niet synchroniseert dan werkt het. Want de apps/producten zijn niet aan je AppleID gekoppeld.
Opgelost, TongBu Assistant had inderdaad een wazig PP achtige app geinstalleerd op mijn iPhone. Na het verwijderen van deze app via iTunes gaat het synchroniseren weer probleemloos!

Conclusie: check altijd of jailbreak applicaties inderdaad geen kink in de kabel veroorzaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creazn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-04 14:21
iVisionz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:02:
[...]

Opgelost, TongBu Assistant had inderdaad een wazig PP achtige app geinstalleerd op mijn iPhone. Na het verwijderen van deze app via iTunes gaat het synchroniseren weer probleemloos!

Conclusie: check altijd of jailbreak applicaties inderdaad geen kink in de kabel veroorzaken :)
Mooi dat het is opgelost. :D

Conclusie:
"De apps/producten die via jailbreak zijn geïnstalleerd, is niet aan je AppleID gekoppeld !!"
Voor de mede Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat het al is opgelost. Ik had hier zelf eerst ook last van.
Ik zat eigenlijk meer te klooien met de mail sync ipv de iTunes sync.

Als je je iCloud wilt syncen met Outlook of eventueel met een Gmail op een Android telefoon zou ik je EVO Collaborator for Outlook kunnen aanraden.

https://nl.evomailserver.com/product_eco.php
Pagina: 1