This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die, samen met de handle, zijn verwijderd omdat de browser dat nu standaard kan. Alleen mobiel is het anders, maar ja, wie wil er nou een lang bericht op z'n mobiel typen? 
Zoek iig maar in het Archief, in de topics over de knoppenbalk en focus is hier (kort) over gesproken.
Zoek iig maar in het Archief, in de topics over de knoppenbalk en focus is hier (kort) over gesproken.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, met muis ja. Slepen is vaak irritant, dus dat knopje was wel makkelijk. En op mobiel zit je weleens met quotes e.d. waar je op reageert, dan is een groter vak wel makkelijk.
Ik laat het aan ons product team over om te bepalen of ze dit een use-case vinden die zwaar genoeg weegt. De code is nog niet weggegooid, dus we zouden het (desnoods alleen voor mobile) makkelijk weer kunnen enablen.
Intentionally left blank
En als het niet opnieuw toegevoegd wordt, misschien kan je het dan delen zodat mensen het in Greasemonkey ofzo kunnen gebruiken?crisp schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:40:
Ik laat het aan ons product team over om te bepalen of ze dit een use-case vinden die zwaar genoeg weegt. De code is nog niet weggegooid, dus we zouden het (desnoods alleen voor mobile) makkelijk weer kunnen enablen.
Saved by the buoyancy of citrus
Voor het forum is het niet meer dan:
JavaScript:
1
| toggleClass(document.getElementById('messageBox'), 'large'); |
Intentionally left blank
Ik zou het niet eens erg vinden als ie standaard groot was. Ik gebruik hem mobiel op mijn desktop weergave.
Alle responsive design moet dood, no offense.
Alle responsive design moet dood, no offense.
Pagina: 1