Toon posts:

CHELLO, je zou (bijna) MxStream aanschaffen ...

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ZONDAG 17 JUNI 2001 14:20
WOENSDAG 20 JUNI 2001 16:20
tussen die tijd, GEEN ENKELE vorm van verbinding.. bah.. schaam on you UPC !
btw, doetinchem, vooormalig Tebenet. het had iets met onderhoud te maken.. hmmmm mijn lijn is er niks sneller op geworden. :(

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Winterswijk, geen probs.....Hmm of drukken ze nu bij jou ook er in 1 keer zonder waarschuwing DHCP door?

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

ACh man... Wees gewoon blij dat je Chello hebt...
Ik zit met casema opgebakken en ik ga ook niet om erlke kleine dingetje een topic openen. anders was ik al lang geband hier..
Waas blij dat je internet hebt...
Ik heb het ook maat het is niet echt internet te noemen..
:X

Verwijderd

Topicstarter
zou best kunnen, ik lag al een tijdje plat, en toen dacht ik, laat ik eens al die tcp/ip meuk in win2k eraf pleuren, en weer installen, toen deed hij het weer. ( ik had dat al eerder geprobeerd, maar toen zonder suc6 weetje... ) :)

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

gisteren lag chello ook plat vanaf 6 uur ofzow in Nijmegen en omstreken :(:(:(

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

ik heb nu al half jaar geen problemen gehad maar regio ehv schijnt ook zeer goed te zijn :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Ik heb hier ADSL in de flat, en ik ken iemand anders uit de flat die chello heeft.

MIJN GOD wat ben ik blij dat ik MxStream heb genomen !!!!

's Ochtends haalt ie gewoon 180 k/s, tot een uur of 9. Dan gaat het voor de rest van de dag en avond op 4-5 k/s !!!!! :r :r :r

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Mijn Chello verbinding loopt vrijwel altijd snel en stabiel. Voor dat geld moet ik de eerste ADSL basic account die sneller is nog tegenkomen...

• Pc123
  • Laatst online: 11:45
Ik haal van een goeie server altijd 160 kb/sec met chello, maar de service is zwaar :r , moest 1 maand wachten op een nieuw modem toen ie kapot was. Maar met Mxstream haal je max. 500 kbit.

• JT
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op woensdag 20 juni 2001 19:13 schreef Pc123 het volgende:
Ik haal van een goeie server altijd 160 kb/sec met chello, maar de service is zwaar :r , moest 1 maand wachten op een nieuw modem toen ie kapot was. Maar met Mxstream haal je max. 500 kbit.
Ooit wel is gehoord van Power abbo..

Of nog beter, Cistron ?? >:)

8 mbit down, 1 mbit up

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb ook geen problemen met chello. Loopt altijd snel. hmmm meestal snel. 95% van de tijd dus. 160 kb/s bij een goede server is geen probleem.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op woensdag 20 juni 2001 16:27 schreef powerpulse het volgende:
ZONDAG 17 JUNI 2001 14:20
WOENSDAG 20 JUNI 2001 16:20
tussen die tijd, GEEN ENKELE vorm van verbinding.. bah.. schaam on you UPC !
btw, doetinchem, vooormalig Tebenet. het had iets met onderhoud te maken.. hmmmm mijn lijn is er niks sneller op geworden. :(
Heeft te maken met de installatie van 't nieuwe provisioning systeem...

Dat wil dus zeggen dat ongeregistreerde (dus niet legaal verkregen) modems heel binnenkort niet meer werken....

Verwijderd

Topicstarter
Ah kijk aan die informatie heb ik wat aan. THNX :)

• En1
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

Op woensdag 20 juni 2001 19:22 schreef JT het volgende:

[..]

8 mbit down, 1 mbit up
jah helaas is dat nog nie overal

wat kost da?

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Ben best tevreden over Mxstream maar had eerst een probleem met de log-in proceduren en mn log in naam maar dat is nu allemaal verholpen.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op woensdag 20 juni 2001 16:28 schreef DeX het volgende:
ACh man... Wees gewoon blij dat je Chello hebt...
Ik zit met casema opgebakken en ik ga ook niet om erlke kleine dingetje een topic openen. anders was ik al lang geband hier..
Waas blij dat je internet hebt...
Ik heb het ook maat het is niet echt internet te noemen..
:X
Ik ga weer eens mezelf quoten

• baardmans
  • Laatst online: 13-05 12:55
Heb hier in R'dam een maandje ADSL (Planet) uitgeprobeerd, ben toen overgestapt op Chello. Redenen:

1. Max. DL van 190 ipv 52 kB/s
2. Gemiddelde ping naar provider van 25 ipv 70 ms
3. Constante verbinding ipv om de dag een disconnect (ligt waarschijnlijk aan USB-modem)

Bij gelijke maandkosten is de keuze niet zo moeilijk.

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Helaas is niet overal de snelheid even goed, of de verbinding.

Ik heb lang probs gehad, maar de laatste tijd (knock on wood) gaat het prima

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• AMDFreak
  • Laatst online: 08:33

AMDFreak

Intel is zo..

Ik ken alleen Casema krijgen (heb het ook)
ADSL komt pas in 2002 :'( (triest)
Chello wil vast niet komen dus ja.. dus heb ik nog steeds geen snelle bandbreedte :'(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Chello omgeving Rotterdam werkt nog steeds goed :)
ik had er eerst last van dat elke paar uur de modem de verbinding verbrak, en dan moest ik de pc rebooten (was ind e hele stad hier) maar dat hebben ze sinds kort verholpen :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ach ja, van mijn kant niets dan lof voor chello: 99,9% up (soms een uurtje niet, nou ja, boeiend), snelle verbinding, en ik heb nog nooit de klantenservice hoeven te bellen.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 21 juni 2001 18:50 schreef Hermen het volgende:
[blaat], en ik heb nog nooit de klantenservice hoeven te bellen.
wacht maar totdat je dat een keer gedaan hebt :Z ;(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

ik heb nu denk ik zo'n 8 maanden chello, en heb iedere maand er meer dan 2 dagen uit gelegen. Das dan minimaal! Een helpdesk waar je een kwartier of meer wachttijd hebt, ben je er uiteindelijk, willen ze je niet doorverbinden met de techn. afdeling.

Ik kots van chello, ik heb het dan echt over walging. Wat een stelletje bandieten bij elkaar.

En weet je wat het ergste is, ik zet iedere maand mijn principes weer aan de kant om toch maar de telefoonkosten beperkt te houden en dus te internetten via chello. Ik walg dus ook een beetje van mezelf...

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

mijn adres konden ze niet aansluiten op kabel modem van die stomme chello (gewoon rotterdam waar ik woon :?)

mx-stream draait hier nu als een zonnetje en van overstapper van 56k6 is het een verademing hoor >:)

Sommige mensen....

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Op donderdag 21 juni 2001 18:59 schreef Zinuz het volgende:
ik heb nu denk ik zo'n 8 maanden chello, en heb iedere maand er meer dan 2 dagen uit gelegen. Das dan minimaal! Een helpdesk waar je een kwartier of meer wachttijd hebt, ben je er uiteindelijk, willen ze je niet doorverbinden met de techn. afdeling.

Ik kots van chello, ik heb het dan echt over walging. Wat een stelletje bandieten bij elkaar.

En weet je wat het ergste is, ik zet iedere maand mijn principes weer aan de kant om toch maar de telefoonkosten beperkt te houden en dus te internetten via chello. Ik walg dus ook een beetje van mezelf...
Als je kotst van chello, wees dan een vent, en zeg je abbo op... Scheelt weer wachttijd voor de mensen die bellen....

Verwijderd

wij zijn op de hoogte dat de laatste dagen een enorm lange wachtrij aanwezig was. eerst was er een storing in het tebenet gebied (veel mensen). nu is C-spire ingevoerd (men moet zelf een keer inloggen, maar dan kan men aliassen, wachtwoorden, etc wijzigen). men weet echter niet dat men dit ook moet doen om verbinding te krijgen.

nu (24/6) is het weer enorm rustig. (11 mensen vrij)

Verwijderd

Tebenet server is gehackt :( .. nix onderhoud

• Pc123
  • Laatst online: 11:45

[..]

8 mbit down, 1 mbit up
Ik heb t een vervanging voor dezelfde prijs.

En ik woon ook niet in A a/d R :)

Verwijderd

ik ben zeer tevreden over chello dus laat mij maar lekker chello houden :) heeft er al denk ik half jaar niet uitgelegen :7

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:15

Hoicks

Techno!

Waarom krijg ik bij dit topic ineens een pop-up van chello?

zie hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hmp/got/chello.jpg

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-08 10:00
Op zondag 24 juni 2001 15:57 schreef Xanandu het volgende:
Ow, dus daarom deed ie het niet hierzo! :(
Op zondag 24 juni 2001 16:20 schreef Hoicks het volgende:
Waarom krijg ik bij dit topic ineens een pop-up van chello?

zie hieronder:
[afbeelding]
Vaag....
Hier niet het geval

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 16:22 schreef Lampie het volgende:
Vaag....
Hier niet het geval
Dan heb jij vast chello, meneer de chello support haalt zijn icon van een priveserver...
Aangezien hij geen email/ICQ ingevuld heeft zet ik wel een weghaalverzoek in SU :)

Verwijderd

Topicstarter
Heel fijn, ik heb jullie al eens verteld dat een tijde terug ik geen verbinding had, nu alweer niet, wel een aanmaning van 411 gulden. Ik ben het zat, maareh kan chellosupport effe zeggen hoe je dan verbinding moet maken, ik heb win2k prof. Ik heb al bij domain chello.nl geprobeerd, samen met mijn grbruikersnaam als prefix, maar het helpt niet. Mijn modemkastje is al dagen net een stroboscoop, zo vaak knippert ie dan :) ... UPC u mag het zeggen... nou ik zeg het maar vast, jullie zijn volgende week een klant kwijt ! FU UPC :(

Verwijderd

mijn xcuses voor het icoon/beveiliging.
Op zondag 24 juni 2001 15:57 schreef Xanandu het volgende:
hoezo gehackt? mag ik daar even een bewijs van horen of zit je gewoon geruchtjes te ouwehoeren?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 14:37 schreef powerpulse het volgende:
ik heb win2k prof.

-dit ondersteunen we al een tijdje. heb je ons al gebeld? wat was ons advies?

Ik heb al bij domain chello.nl geprobeerd, samen met mijn grbruikersnaam als prefix

Ik neem aan dat dit de DNS instellingen zijn.
Host: NS
Domein: chello.nl

Mijn modemkastje is al dagen net een stroboscoop, zo vaak knippert ie dan :)

-zijn dit reboots of knippert er ook iets rood? graag een complete bescrijving lampjescombinatie. I kan vaak opzoeken wat het betekend.

... UPC u mag het zeggen... nou ik zeg het maar vast, jullie zijn volgende week een klant kwijt ! FU UPC :(

;(

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
de laatste paar weken is de gemiddelde snelheid hier in elburg omhoog gegaan, ik haal nu vaker de 180 kb/s, en gemiddeld ong 120 kb/s. bij mordax had ik 163 kb/s
Tiz fijn om bij chello te zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Lancity modem, als ie op zijn kant staat, niet liggend dus, dan branden de bovenste twee als een gek, de hele tijd aan en uit flitsen, en dan houd het weer een tijdje op, dan knipperen de onderste weer wat, en in win2k bij het netwerk stat scherm zie ik na een tijd 300 packets sent, 0 received, kabels zijn allemaal 100% in orde, net als de netwerkkaart, de pc is ook wel oke, zie specs, maareh leg eens effe heel uitgebreid uit hoe ik dan wel verbinding moet maken ? Als het me lukt dan betaal ik de rekeningen wél :) Als je meer vragen hebt, vraag het dan maar !

/edit [ het modem heeft nog NOOIT rood geknipperd ] /edit

/edit [ hierbij wil ik mijn verschuldigingen bieden aan iedereen die ik beledigd heb, want chello doet het (voorlopig) weer bij mij thuis. Er was gewoon een probleem met de server, en win2k pro draait nu zonder ip config, of dns config, alles automatisch.
Ik ben blij toe :) Chello, avg dl speed 153 kb/s 8-) ] /edit

Verwijderd

ik moet 't doen met Slownera 'Quick'net.

65 kb/s down - 8 kb/s up :( :( :(

• eX0duS
  • Laatst online: 12-08 10:19
ik snap het niet met @home heb ik wel eens 1,2 mbit gehaald, en met chello nooit meer dan 180 kb/sec. rara hoe kan dat?

Verwijderd

Chello in almere is de laatste best wel ok eigenlijk :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 09:43 schreef het_beest het volgende:
ik snap het niet met @home heb ik wel eens 1,2 mbit gehaald, en met chello nooit meer dan 180 kb/sec. rara hoe kan dat?
DOH |:(

Ja Chello is inderdaad sneller in jouw voorbeeld :)

(kun jij rekenen?)

Verwijderd

ik heb met chello bijn altijd de maximum snelheid......iets van 180 kb per seconde ofzo

Verwijderd

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

*D *D *D *D *D *D *D *D *D

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op vrijdag 29 juni 2001 18:43 schreef Chellosupport het volgende:
:) :) :) :) :) :) :) :) :)

*D *D *D *D *D *D *D *D *D
De nickname zegt al genoeg....

Pak je rust!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd nooit problemen meer met chello *D
Ik had het wel 1 ( wel vaker ondertussen )keer had ik net windows opnieuw geinstalleerd en toen op dat moment lag chello plat :(
en ik heletijd netwerk kaartje erin, eruit ip nummer opnieuw intoetsen enz, enz.
Belde ik chello op, wou ff vragen of ze me wilde helpen kreeg ik zo'n stomme vrouw aan de lijn dat er daar en daar een storing was :r :r

Verwijderd

Sja momenteel is het bij bijna elke ISP wel een bende, waar een deel van de klanten last van heeft, dus ik weet niet of he idd zo'n goed idee is om over testappen naar een andere ISP ofzo, het blijft een gok.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Dat gemekker altijd over Chello ! :( Het valt de laatste maanden enorm mee, snelheid is goed genoeg 166 kb/s.

/dev/null

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 22:02
Op woensdag 20 juni 2001 23:19 schreef Mark_640 het volgende:

[..]

Heeft te maken met de installatie van 't nieuwe provisioning systeem...

Dat wil dus zeggen dat ongeregistreerde (dus niet legaal verkregen) modems heel binnenkort niet meer werken....
niet helemaal waar, dat neiuwe systeem is nog niet in werking getreden in gelderland, maar het begin ligt er dus misschien dat sommige klanten er last van hebben.
Voor de rest is het Tebenet gebied gewoon KLOTE. Vraag je geld terug en wacht af. meer kun je niet doen. Bel niet de helpdesk, want die kunnen je toch geen ruk meer vertellen en daar wordt je alleen maar sjacherijnig van.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 07:42 schreef xxstefan het volgende:
ik moet 't doen met Slownera 'Quick'net.

65 kb/s down - 8 kb/s up :( :( :(
Ach zeik niet zo, ik moet het doen met 30 kb/s down en 10 kb/s up :( :( :(
en dan ook nog een limiet van 2500 mb :r
Kan niet eens ff fatsoenlijk gamen |:(
Kost me al teveel megabyte per dag..
Afbeeldingslocatie: http://server45.hypermart.net/ddefinitionx/zeelandflut.jpg
kijk ff naar het plaatje en dit

• Bluppy2
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

ik wordt zo moe van mensen die de hele tijd nix kunnen dan over Chello zeuren. Je had van te voren kunnen weten dat de verbinding niet altijd optimaal zou zijn en toch neem je Chello.. Dan moet je niet raar opkijken als het eens wat minder gaat. En hier heb ik trouwens geen probblemen met chello.. Altijd maximale snelheden :P :P :P . Allen die upstream he... :r :r

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• KaliBaba
  • Laatst online: 14-08 23:54
Met Chello heb ik de laatste tijd helemaal geen problemen, alleen die service dan. Maar de internetverbinding is best stabiel :) Die upload stream sucks wel heel hard ja... :r

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand of KPN en Cistron al van het CNAT protocol zijn afgestapt voor het ADSL gebeuren :?

Voor mij was dat de enige reden om Chello te verkiezen boven bovenstaande.

Een paar maanden geleden stond in een persbericht dat het eindelijk afgeschaft zou worden --> tijd om dus op een 8mbit cistron lijn over te stappen :)

Op de sites kan ik er helaas niks over vinden.

Kan iemand mijn geest verhelderen :?

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40

[..]

8 mbit down, 1 mbit up
Maar niet iedereen is grootverdiener:

Maandelijks tarief
inclusief BTW: ƒ 386,75 / 175,50 EURO

Ik ga dat dus niet elke maand neertellen :(

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:58 schreef mafiasven het volgende:
ik heb nu al half jaar geen problemen gehad maar regio ehv schijnt ook zeer goed te zijn :)
Hie ook al + 6 maanden geen probs gehad met chello. :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 17:21 schreef idX het volgende:

[..]

Maandelijks tarief

Das dus de zakelijke, de gewone die ook net zo snel is, kost 135 per maand

• Fakir
  • Laatst online: 15-08 19:51
En dat is incl. je telefoonabonnement. Dus zo duur is cistron niet, zeker voor wat je krijgt. Het mooiste aan cistron is dat ze nergens omheen lullen en gewoon zeggen wat het datalimiet is etc etc.

Fakir

• eX0duS
  • Laatst online: 12-08 10:19
Ja op zich heb je met chello wel altijd dat je die 160 kb/sec haalt, ik kom weinig tegen dat het onder de 100 is, maar ja bij @home heb je uitschieters van 1,2 mbit en dat is toch wel zwaar stoer! en ja chello service is :r , dat is echt slecht zeg... stom eigenlijk, je betaalt meer dan @home en je krijgt er minder voor terug..

Verwijderd

Topicstarter
chello = max 160 KiloBYTES per sec, niet kilobits, en @home zal wel 1.2MegaBYTES per sec kunnen halen, ipv 1,2megabits :)

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 17:21 schreef idX het volgende:

[..]

Maandelijks tarief

Dat bedrag heb ik toch echt wel over voor een fatsoenlijke internet verbinding.

• DSmarty
  • Niet online
Het gaat me ook voornamelijk om het upstreamverkeer, downstream interesseert me niet zoveel, zolang ik maar boven de 150kbyte/sec haal.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:53 schreef SaiYa-JiN het volgende:
gisteren lag chello ook plat vanaf 6 uur ofzow in Nijmegen en omstreken :(:(:(
niet overal in Nijmegen
ik kon nog gewoon surven

>:)

Verwijderd

Zaterdag en Zondag rond 22:00 oranje knipperlicht. Na een uurtje groen/oranje/groen..., na nog een half uurtje weer behoorlijke verbinding.

ADSL where are you ?

Verwijderd

Topicstarter
laat ook maar....

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Aangezien hier wat insiders van Chello rondlopen:
Ik heb al sinds 13 juni GEEN verbinding meer.
Af en toe een uurtje per dag ofzo, meer niet.
Door een achterstand in Almere, ias mijn call nog steeds niet opegelost.
Online=oranje, send en recieve zijn groen (en ze knipperen alledrie).

Normaal nooit probs met chello, maar 3 weken geen internet is voor mij een afgesloten buitenwereld.

* Koffie word er zo verdrietig van alsie thuis niet kan inetten.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• freddifish
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

aaaaahhh ik had net een uurtje dezelfde lampjes en dus geen verbinding. Van ellende m'n dialup maar weer hersteld, 3 weken geen verbinding ik zou gek worden!

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Op maandag 02 juli 2001 16:47 schreef Koffie het volgende:
Aangezien hier wat insiders van Chello rondlopen:
Ik heb al sinds 13 juni GEEN verbinding meer.
Af en toe een uurtje per dag ofzo, meer niet.
Door een achterstand in Almere, ias mijn call nog steeds niet opegelost.
Online=oranje, send en recieve zijn groen (en ze knipperen alledrie).

Normaal nooit probs met chello, maar 3 weken geen internet is voor mij een afgesloten buitenwereld.

* Koffie word er zo verdrietig van alsie thuis niet kan inetten.
Knipperen ze zo?? :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.adams/teraknipper.gif

Dat betekent dat je downstream kl*te is... Kijk ff na of je coax goed in de wandcontactdoos zit, schroef ff 't stekkertje open, en kijk of daar alles goed is... Als dat allemaal ok is, bel dan de helpdesk, en vertel dat je downstream niet goed is, waarschijnlijk is je wandcontactdoos dan defect...

• Bluppy2
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

Op zondag 01 juli 2001 16:07 schreef powerpulse het volgende:
chello = max 160 KiloBYTES per sec, niet kilobits, en @home zal wel 1.2MegaBYTES per sec kunnen halen, ipv 1,2megabits :)
das niet helemaar waar.. Chello is 1,5 mbit en dat is omgerekend 182kb/s. Dat haal ik eigenlijk wel altijd. 'T zal eerder meer, dan minder zijn hiero..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zo knipperen ze idd (Terayon), maar het isnit m'n WCD, want af en toe heb ik wel verbinding (nu ook ff vlug).
Heb al meerdere malen gebeld.
Poblemen zijn begonnen bij de grote storing in Almere, alleen ben ik daarna zo goed als niet meer on-line geweest :'(

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
nah als chello 160 doet en @home 180, snap ik niet waarom iedereen claimt dat @home zoveel sneller is. Dat is het dus ook niet dacht ik. Maar in sommige berichten stond nogal verwarrende text, daardoor ging ik denken dat @home VEEL sneller was als chello. NIET dus. anyway, gooi aub dit topic maar dicht anders word het een grote hoop vol met klachten over isp's

Geplaatst door het_beest - zondag 01 juli 2001 12:07
Ja op zich heb je met chello wel altijd dat je die 160 kb/sec haalt, ik kom weinig tegen dat het onder de 100 is, maar ja bij @home heb je uitschieters van 1,2 mbit en dat is toch wel zwaar stoer!
Pagina: 1