Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop, max €500,- EX btw

Pagina: 1
Acties:

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Van me baas mag ik een laptop uitzoeken van max €500,- EX btw. Lichte voorkeur gaat naar een Lenovo omdat de rest van de computers en laptops dat ook heeft. Ander merk mag evt ook.
Ding hoeft verder geen grafisch monster te zijn, dat soort werkzaamheden doe ik op mijn vaste pc.

Dus:

Wat ga je met je laptop doen?
Moet vooral kunnen mailen en mobiel zijn. Lange accuduur is (uiteraard) prettig.

Wat is je budget?
Max €500,- EX btw.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Tja, wat is veel. Nee, denk het niet. Maar moet wel mobiel me werk kunnen doen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lichte voorkeur voor een degelijke Lenovo (Thinkpad bijv.)

Verder:
- 14" lijkt me overigens wel een prettig formaat. Denk dat 15" iets teveel van het goeie is.
- een mat scherm aub..
- ssd zou fijn zijn

pricewatch: Lenovo Yoga 500-14IBD
pricewatch: Lenovo ThinkPad E550 (20DF0054MH)
pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-80 (80E5034YNX) (hybrid HDD, 15,6", 8GB, glanzend scherm...)

[ Voor 31% gewijzigd door Scipionyx op 14-12-2015 09:58 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Vul ik alles in in de pricewatch kom ik op een klein aantal laptops: http://tweakers.net/categ...E_Kpar90eW-4pIC9cvPQhyzh8

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 18:48
Als de zware taken op de pc worden gedaan, zou ik gewoon de pricewatch: Lenovo Yoga 500-14IBD gaan.
Een IPS mat fhd scherm met en dan ook nog is een ssd deze laptop. Voor basis taken zal deze laptop veel sneller zijn in vergelijking met de andere 2 laptops met een (hybrid) hdd.

• Scipionyx
  • Niet online
Had net een mailtje verzonden dat de keus was gevallen op: pricewatch: Lenovo ThinkPad E550 (20DF0054MH)

Ik denk er nog even over na :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• Scipionyx
  • Niet online
Voor de afsluiting van dit topic: het is de pricewatch: Lenovo ThinkPad L450 (20DT0003MH) geworden :)

Iets buiten het budget, maar was wel te verantwoorden ;)