Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Vul ik alles in in de pricewatch kom ik op een klein aantal laptops: http://tweakers.net/categ...E_Kpar90eW-4pIC9cvPQhyzh8
Als de zware taken op de pc worden gedaan, zou ik gewoon de pricewatch: Lenovo Yoga 500-14IBD gaan.
Een IPS mat fhd scherm met en dan ook nog is een ssd deze laptop. Voor basis taken zal deze laptop veel sneller zijn in vergelijking met de andere 2 laptops met een (hybrid) hdd.
Een IPS mat fhd scherm met en dan ook nog is een ssd deze laptop. Voor basis taken zal deze laptop veel sneller zijn in vergelijking met de andere 2 laptops met een (hybrid) hdd.
Had net een mailtje verzonden dat de keus was gevallen op: pricewatch: Lenovo ThinkPad E550 (20DF0054MH)
Ik denk er nog even over na
Ik denk er nog even over na
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Voor de afsluiting van dit topic: het is de pricewatch: Lenovo ThinkPad L450 (20DT0003MH) geworden 
Iets buiten het budget, maar was wel te verantwoorden
Iets buiten het budget, maar was wel te verantwoorden