Vraag omtrent Imessage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tipzi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-06-2024
Hallo,

Hier komt die.
Sinds kort heeft mijn vriendin ook een iphone. Nu waneer zij in de les zit sluit zij haar 4G en wifi uit.
Waneer ik haar dan een sms stuur wordt deze zowiezo verzonden via imessage. Waardoor zij pas het sms ontvangt wanneer zij een internetoptie aanlegt.

Bij mijn imessage opties staat 'verzenden als sms' ingeschakeld

Nu wij hebben beide een ipad ook. Is dit de reden waardoor we enkel kunnen sturen via imessage, we hebben beide een iphone 6 lopend op ios 9.2
Indien niet. Wat valt hier aan te doen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Tipzi op 14-12-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Ja. Even wat langer op het bericht duwen dan krijg je de optie om direct als SMS te sturen. Geen idee waarom je 4G en wifi uit zou zetten (wat is "in de lew"?), maar is gewoon do not disturb aanzetten niet veel handiger dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

supersnathan94 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:08:
Ja. Even wat langer op het bericht duwen dan krijg je de optie om direct als SMS te sturen. Geen idee waarom je 4G en wifi uit zou zetten (wat is "in de lew"?), maar is gewoon do not disturb aanzetten niet veel handiger dan?
Ik vermoed in de les ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
aha. Ja dat verklaart een hoop, maar dan is niet storen dus gewoon een prima optie. Kan ze gewoon kijken als ze ff twee tellen de tijd heeft. Inkomende oproepen worden dan ook direct geblokkeerd tenzij het een noodgeval is van mensen die in de VIP lijst staan (of 2 keer bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tipzi
supersnathan94 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:08:
Idd is in de les ;p mijn excuses

Dus er is geen andere manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
Jawel, maar dat vereist een handmatig versturen als SMS. Of je gebruikt het telefoonnummer alleen voor SMS en niet imessage (imessage dan alleen met e-mail adres bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tipzi
Laten we er dus vanuit gaan dat ik haar best overhaal om altijd haar 4g te laten aanstaan in het geval ze bereikbaar wil zijn
Pagina: 1