Voor een paar maanden ben ik in bezit van een Asus N551JB-CN030H laptop.
Hier zit standaard 8GB werkgeheugen in, deze wil ik uitbreiden naar 16GB.
Alleen ben ik bang dat ik dan mijn garantie op de laptop kwijt ben.
In de garantie voorwaarden staat het volgende.
Een ¨bevoegd¨ persoon, is iemand uit een winkel/opleiding ?
Ben zelf ook in bezit van een MBO4 ICT diploma, maakt mij dit dan een ¨bevoegd¨ persoon?
Ik vroeg me af of ik zelf het geheugen kan uitbreiden zonder verlies van mijn garantie.
Bij moederborden heb ik wel eens gezien dat ze een ¨recommend¨ pagina hebben, dat bepaalde hardware merken/types het beste erbij werken.
Wordt dit ook vaak gebruikt voor laptops? Wil weten welk geheugen er beste bij past. liefste het zelfde geheugen natuurlijk. Dit heb ik nergens kunnen vinden.
Hier zit standaard 8GB werkgeheugen in, deze wil ik uitbreiden naar 16GB.
Alleen ben ik bang dat ik dan mijn garantie op de laptop kwijt ben.
In de garantie voorwaarden staat het volgende.
Voor de rest kan ik in de garantie voorwaarden er weinig over vinden.Uitzonderingen op deze beperkte garantie service
<A> Als er met het product geknoeid is, het gerepareerd en/pf aangepast is door niet-bevoegd personeel.
Een ¨bevoegd¨ persoon, is iemand uit een winkel/opleiding ?
Ben zelf ook in bezit van een MBO4 ICT diploma, maakt mij dit dan een ¨bevoegd¨ persoon?
Ik vroeg me af of ik zelf het geheugen kan uitbreiden zonder verlies van mijn garantie.
Bij moederborden heb ik wel eens gezien dat ze een ¨recommend¨ pagina hebben, dat bepaalde hardware merken/types het beste erbij werken.
Wordt dit ook vaak gebruikt voor laptops? Wil weten welk geheugen er beste bij past. liefste het zelfde geheugen natuurlijk. Dit heb ik nergens kunnen vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door Zaratrass op 14-12-2015 08:19 ]