Ik heb op de dag van 14 December 2015, een naar mijn idee onterechte feedback van verkoper Mr.Bojangles ontvangen.
De verkoper bood een voeding te koop aan: V&A aangeboden: Corsair RM1000
En het betreft deze feedback: gallery: nick lunenburg
Ik had interesse in de voeding, ik wou mijn Rig van toch iets meer power voorzien.
Ik zocht ook nog wat ram en evt een moederbord voor een upgrade, de verkoper liet mij weten wat hij had liggen en wat hij ervoor zou willen hebben.
Kreeg 5-6 min later te horen dat:
''Mr.Bojangles:
slecht nieuws
het ram , moederbord en cpu is TERUG niet meer tekoop
ik had deze 2 dagen geleden verkocht via een belgisch forum maar de koper/bieder reageerde niet meer op mijn mails , nu 2 min geleden laat hij me doodleuk weten dat hij dinsdagavond langskomt
de corsair voeding blijft tekoop + gratis die antec erbij''
Jammer dan..
Dan alleen de voeding.
Ik zou bij aankoop van de RM1000 nog een antec, SP400P gratis erbij krijgen.
Ik wou graag zaken met deze tweaker doen, echter had hij maar 1 feedback.
De verkoper ging akkoord met 78,- incl verzending, de deal was deels beklonken, ik wou de voeding graag overnemen als ik achteraf kon betalen, ik zou het geld dan direct na ontvangst overmaken.
De verkoper kon hier niet akkoord mee gaan, hij zei dat hij morgen een 23'' inch dell scherm naar een nederlandse koper opstuurt en dat ik zijn gegevens mag hebben om na te vragen hoe de zaken waren gegaan.
Ik vroeg of het echt niet mogelijk was, dat ik een betrouwbare tweaker ben en dat hij dat ook aan mijn feedbacks kon zien. Vooraf betalen was uitgesloten..
Hij stuurde daarna:
''nick denk er even over na , ik ga nu wat tv kijken , er is een oude bond film
ik verplicht je tot niets maar er zijn nog geïntresseerden''
Een familie lid is net 2 dagen geleden overleden, ik was al moe na een lange en emotionele dag met veel geregel.. ik besloot er een nachtje over te slapen en even mijn rust te pakken, er zat echter geen rust bij.. geen oog dicht gedaan en besloot maar op te staan, bakje koffie erbij, en even op tweakers kijken, nou heeft de verkoper mij na zijn laatste berichtje^^ niks meer gestuurd, en alleen een slechte feedback uit het niets geplaatst...
Ik vind de feedback ongepast, en niet terecht..
Ik hoop dat de moderators hetzelfde denken, als er nog vragen zijn of iets dergelijks dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Mvg, Nick Lunenburg
De verkoper bood een voeding te koop aan: V&A aangeboden: Corsair RM1000
En het betreft deze feedback: gallery: nick lunenburg
Ik had interesse in de voeding, ik wou mijn Rig van toch iets meer power voorzien.
Ik zocht ook nog wat ram en evt een moederbord voor een upgrade, de verkoper liet mij weten wat hij had liggen en wat hij ervoor zou willen hebben.
Kreeg 5-6 min later te horen dat:
''Mr.Bojangles:
slecht nieuws
het ram , moederbord en cpu is TERUG niet meer tekoop
ik had deze 2 dagen geleden verkocht via een belgisch forum maar de koper/bieder reageerde niet meer op mijn mails , nu 2 min geleden laat hij me doodleuk weten dat hij dinsdagavond langskomt
de corsair voeding blijft tekoop + gratis die antec erbij''
Jammer dan..
Dan alleen de voeding.
Ik zou bij aankoop van de RM1000 nog een antec, SP400P gratis erbij krijgen.
Ik wou graag zaken met deze tweaker doen, echter had hij maar 1 feedback.
De verkoper ging akkoord met 78,- incl verzending, de deal was deels beklonken, ik wou de voeding graag overnemen als ik achteraf kon betalen, ik zou het geld dan direct na ontvangst overmaken.
De verkoper kon hier niet akkoord mee gaan, hij zei dat hij morgen een 23'' inch dell scherm naar een nederlandse koper opstuurt en dat ik zijn gegevens mag hebben om na te vragen hoe de zaken waren gegaan.
Ik vroeg of het echt niet mogelijk was, dat ik een betrouwbare tweaker ben en dat hij dat ook aan mijn feedbacks kon zien. Vooraf betalen was uitgesloten..
Hij stuurde daarna:
''nick denk er even over na , ik ga nu wat tv kijken , er is een oude bond film
ik verplicht je tot niets maar er zijn nog geïntresseerden''
Een familie lid is net 2 dagen geleden overleden, ik was al moe na een lange en emotionele dag met veel geregel.. ik besloot er een nachtje over te slapen en even mijn rust te pakken, er zat echter geen rust bij.. geen oog dicht gedaan en besloot maar op te staan, bakje koffie erbij, en even op tweakers kijken, nou heeft de verkoper mij na zijn laatste berichtje^^ niks meer gestuurd, en alleen een slechte feedback uit het niets geplaatst...
Ik vind de feedback ongepast, en niet terecht..
Ik hoop dat de moderators hetzelfde denken, als er nog vragen zijn of iets dergelijks dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Mvg, Nick Lunenburg