Hoi!
Hierbij allereerst de antwoorden op de vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een laptop en een PS3, en was eigenlijk in eerste instantie geboeid door de Alienware Alpha e.d. Maar stap 2 was natuurlijk: dit kan goedkoper, of beter voor hetzelfde geld.
Ik game niet veel, maar voor het idee: GTA 5 moet op medium / high en 1080p gewoon goed kunnen draaien. Anders koop ik wel gewoon een laptop.
Verder internet ik met 5 schermen met 10 tabbladen, Excel met VBA en 5 schermen Word allemaal tegelijkertijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 600, ik zit nu op 700, en als er echt een slechte keuze tussenzit mag 800 ook. Maar, ik wil niet de computer verbeteren omdat het budget op moet, maar juist een goede prijs/kwaliteit maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een scherm (Dell U2410) en een geluidssetje.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een systeem samengesteld aan de hand van het adviestopic, BBG en reviews. Zie onder. De grootste verandering: de GTX950 heb ik gekozen op prijs/kwaliteit, die lijkt erg goed. Een 970 is erg prijzig, een 960 geeft een zeer geringe upgrade in prestaties t.o.v. de 950 voor zover ik heb gelezen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor het wel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet stil zijn (relatief), maar heb daarover geen harde eisen. Het moet vooral een niet te groot apparaat zijn.
Ga je overklokken?
Neuh, of jullie moeten dat aanraden
Wat verwacht je van ons?
Advies over deze combinatie. Zitten er fouten in, is één bepaald onderdeel te slecht of overbodig goed?
En dan dus het systeem:
Ik ben benieuwd, alvast bedankt!
Hierbij allereerst de antwoorden op de vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een laptop en een PS3, en was eigenlijk in eerste instantie geboeid door de Alienware Alpha e.d. Maar stap 2 was natuurlijk: dit kan goedkoper, of beter voor hetzelfde geld.
Ik game niet veel, maar voor het idee: GTA 5 moet op medium / high en 1080p gewoon goed kunnen draaien. Anders koop ik wel gewoon een laptop.
Verder internet ik met 5 schermen met 10 tabbladen, Excel met VBA en 5 schermen Word allemaal tegelijkertijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 600, ik zit nu op 700, en als er echt een slechte keuze tussenzit mag 800 ook. Maar, ik wil niet de computer verbeteren omdat het budget op moet, maar juist een goede prijs/kwaliteit maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een scherm (Dell U2410) en een geluidssetje.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een systeem samengesteld aan de hand van het adviestopic, BBG en reviews. Zie onder. De grootste verandering: de GTX950 heb ik gekozen op prijs/kwaliteit, die lijkt erg goed. Een 970 is erg prijzig, een 960 geeft een zeer geringe upgrade in prestaties t.o.v. de 950 voor zover ik heb gelezen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor het wel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet stil zijn (relatief), maar heb daarover geen harde eisen. Het moet vooral een niet te groot apparaat zijn.
Ga je overklokken?
Neuh, of jullie moeten dat aanraden
Wat verwacht je van ons?
Advies over deze combinatie. Zitten er fouten in, is één bepaald onderdeel te slecht of overbodig goed?
En dan dus het systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | MSI B85I | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | MSI GTX 950 2GD5 OC | € 169,95 | € 169,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 44,95 | € 44,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 701,10 | |
Ik ben benieuwd, alvast bedankt!