Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Wifi-router. Mijn huidige Asus AC-66U heeft te slecht bereik en hangt nogal eens.
Wat is je budget?
N.v.t. Ik wil gewoon dat het probleemloos werkt. Voor jaren het liefst. En ik hoef geen AC3200/AC5300 Broadcom spul.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Shortlist: zie titel. Routers zitten in dezelfde prijsklasse.
Asus heeft beste firmware support, de mogelijkheid tot Merlin firmware, VPN etc.
Netgear en TP Link hebben de betere chipset (Qualcomm), van de Netgear is het niet altijd duidelijk of het de v2 versie betreft. De TP-Link lijkt het best te presteren, alleen: hoe is de (firmware) support vvan TP-Link? Worden er jarenlang beveiligingslekken gedicht of...?
Help me kiezen; ik kom er zelf niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gemiddeld huiselijke omgeving, met de nodige laptops, ipads en telefoons.
Ik zoek een?
Wifi-router. Mijn huidige Asus AC-66U heeft te slecht bereik en hangt nogal eens.
Wat is je budget?
N.v.t. Ik wil gewoon dat het probleemloos werkt. Voor jaren het liefst. En ik hoef geen AC3200/AC5300 Broadcom spul.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Shortlist: zie titel. Routers zitten in dezelfde prijsklasse.
Asus heeft beste firmware support, de mogelijkheid tot Merlin firmware, VPN etc.
Netgear en TP Link hebben de betere chipset (Qualcomm), van de Netgear is het niet altijd duidelijk of het de v2 versie betreft. De TP-Link lijkt het best te presteren, alleen: hoe is de (firmware) support vvan TP-Link? Worden er jarenlang beveiligingslekken gedicht of...?
Help me kiezen; ik kom er zelf niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gemiddeld huiselijke omgeving, met de nodige laptops, ipads en telefoons.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)