Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en streamen. Het spel wat ik vooral speel is League of Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet voldoende zijn om te kunnen streamen en het liefst zo goedkoop mogelijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben van plan om in de kerstvakantie een PC te gaan kopen, waarmee ik wil gaan gamen en streamen. Nu heb ik 2 vragen.
- Zijn de componenten die ik op dit moment heb goed genoeg, en passen ze bij elkaar?
- Ik moet ook windows kopen. Nu zie ik op internet ook windows licenties die via de mail geleverd worden, alleen ik zou niet weten hoe je die op een nieuwe PC zou moeten installeren en heb tot nu toe ook nog niet het antwoord gevonden.
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt,
Gr Thijs
Ik wil gaan gamen en streamen. Het spel wat ik vooral speel is League of Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet voldoende zijn om te kunnen streamen en het liefst zo goedkoop mogelijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben van plan om in de kerstvakantie een PC te gaan kopen, waarmee ik wil gaan gamen en streamen. Nu heb ik 2 vragen.
- Zijn de componenten die ik op dit moment heb goed genoeg, en passen ze bij elkaar?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 213,- | € 213,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 430 Window (fan met rode LED) USB 3.0 | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 21,90 | € 21,90 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 73,11 | € 73,11 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,56 | |
- Ik moet ook windows kopen. Nu zie ik op internet ook windows licenties die via de mail geleverd worden, alleen ik zou niet weten hoe je die op een nieuwe PC zou moeten installeren en heb tot nu toe ook nog niet het antwoord gevonden.
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt,
Gr Thijs