Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:56
Kan iemand mij schetsen in hoeverre het opwarmen van de LG G3 storend is?
Ik zou graag deze gsm 2dehands aanschaffen (gaat al voor 175€ de deur uit 2de hand dus lijkt me vrij goede deal).
Echter lees ik bij reviews veel over het warm worden van de gsm.
Hoe warm wordt deze onder normale omstandigheden zoals bellen en surfen zonder veel video's te bekijken?
Bij iedereen zal normaal gebruik iets anders liggen, maar ik zou graag weten als gebruikers van de LG G3 dit opwarmen vlug als iets storend ervaren?

Ikzelf heb een LG G2, deze wordt normaal gezien nooit warm. Heb dit wel enkele keren gehad (door slecht werkende app bijvoorbeel die de batterij leegzoog) en dit vond ik nogal vlug storend zo'n warme gsm in de hand.

Graag dus wat feedback :)

Groeten

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:03
Het maar net wat je warm vindt, iedere telefoon wordt warm en ik ken iemand die constant zeurt dat zijn G2 bloedheet wordt.

Hetzelfde hoorde ik vaak over de Nexus 4, terwijl ikzelf nooit last van had.

Alle High-end telefoons worden af en toe stuk warmer, logisch aangezien ze krachtigere hardware hebben.

De kennis die de G2 warm vond heeft nu trouwens een G3 (en binnenkort G4) en diegene vindt juist dat de G3 minder warm wordt dan de G2.