Toon posts:

wifi versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben een fanatiek gamer die graag low games speelt maar ik heb heel slechte wifi. Hoe werkt zo'n versterker en welke moet ik kopen?

Groeten, Angélico

Verwijderd

Topicstarter
Oja ik speel boven en in de vloer van boven zit gewapend beton

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:25

Umbrah

The Incredible MapMan

Als je fanatiek gamer bent, blijf je ver weg van wifi versterkers, en het liefst wifi in het algemeen. Als je je wifi wilt uitbreiden, hang je een accesspoint aan een kabel; een repeater halveert effectief je bandbreedte en zorgt voor nog meer ruis op de 2,4GHz band.

Wifi reist per definitie niet zo eenvoudig omhoog/omlaag als dat het opzij doet: daar zijn accesspoint antennes niet op ontworpen: het meeste vermogen wordt opzij gefocussed. ALS je toch wifi wilt gebruiken, zorg je voor een AP per verdieping, en in het geval van 5GHz, net wat meer.

[ Voor 34% gewijzigd door Umbrah op 13-12-2015 21:17 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Dit is erg vaak gevraagd... hier zijn 369 mensen die precies jouw vraag hadden en ook een antwoord kregen: http://gathering.tweakers...d?keyword=wifi+versterken

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen vraag hier is te simpel, alleen verwachten we wel dat je je eerst verdiept in de materie. Vervolgens open je een topic waarbij je duidelijk je situatie uitlegt, wat je budget is, wat je precies zoek en welke je al gevonden hebt.

Zoals je het met me eens moet zijn, hier ontbreekt nog een hele hoop.

Dit topic is gesloten.