Heb je nog meer informatie, zoals afmetingen van de afbeelding of de afbeelding zelf (in originele staat)?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik vraag me ook af hoe je op deze url gekomen bent? De crop tool is tegenwoordig te vinden op https://secure.tweakers.net/instellingen/avatar/ en daar zie ik geen verwijzingen naar /crop...iMars schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:07:
Tijdstip: 13-12-2015 19:05:38
Url: https://secure.tweakers.net/instellingen/avatar/crop/
Request ID: Plutus_18167_566db354ab0407.78906496
[ Voor 40% gewijzigd door Migrator op 14-12-2015 19:56 . Reden: Quote om aandacht van TS te krijgen O-) ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Als je een afbeelding upload die groter dan 60x60 is dan kom je op de crop pagina. Het zou inderdaad wel handig zijn om de originele afbeelding te hebben. Desnoods via mail
Intentionally left blank
Ik vraag me af of TS überhaupt geprobeerd heeft een avatar te uploaden, of dat hij gewoon de link heeft gevonden ergens. Croppen gaat bij mij helemaal goed, en ik kom niet op de url terecht waarnaar gelinkt wordt, dus ben benieuwd waar die vandaan komt.
Ik heb ook even geprobeerd met het uploaden van een nieuwe avatar en het croppen gaat bij mij, net als bij evest, ook gewoon goed.
Geinig ik kom er nu pas achter dat die functie bestaat. Bij de eerste avatar heb ik zelf zitten prutsen om hem 60 bij 60 pixels te krijgen
Geinig ik kom er nu pas achter dat die functie bestaat. Bij de eerste avatar heb ik zelf zitten prutsen om hem 60 bij 60 pixels te krijgen
Ja, ik wilde een animated gifje (welke ik nu even niet bij de hand heb) uploaden. Deze was iets te groot. Dus kreeg ik de mogelijkheid om te croppen. Daarna kreeg ik dus deze pagina plus foutmelding te zien. De link heb ik dus niet zomaar gevonden, maar is gewoon ontstaan. Zodra ik de animated gifje heb, zal ik deze linken zodat jullie het na kunnen bootsen
Klopt, dat gaat fout. Vind ik op zich niet verwonderlijk bij een gif van 3191 frames en 577 KB, maar toch kan die foutmelding wel wat netter. Ook getest of elke gif fout gaat, maar dat is niet het geval. Kon deze gif van 400x400 maar met maar 5 frames wél goed croppen: 
Benieuwd waar de limiet ligt, maar geen tijd om met gifjes te lopen klooien totdat het fout gaat

Benieuwd waar de limiet ligt, maar geen tijd om met gifjes te lopen klooien totdat het fout gaat
Om een animated gifje te kunnen croppen moeten alle frames los gecropped worden. Elk frame moet daarvoor ook zo groot als het volledige canvas (250x250) worden gemaakt. Voor gif is een frame van 250x250 in memory 61 KiB. Dat maal 3191 is 190 MiB. Ik gok dat je dan inderdaad tegen wat grenzen aanloopt...
Ergo: dergelijke gifjes kan je beter zelf op maat maken (en dan weet je ook gelijk of je niet over de uiteindelijke limiet van 100 KiB heengaat)
Ergo: dergelijke gifjes kan je beter zelf op maat maken (en dan weet je ook gelijk of je niet over de uiteindelijke limiet van 100 KiB heengaat)
Intentionally left blank
Had het al met een paar andere gifjes geprobeerd en dat ging wel goed. Dacht laat ik deze foutmelding melden
Pagina: 1