Creative Gigaworks T20 Series II defect?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Hallo,

Ik heb al een paar jaar dit speakersetje in mijn bezit, en deed het altijd prima.
Nu ineens uit het niets valt hij uit....als ik de adapter eruit haal, en weer aansluit, dan begint hij te vonken, en valt binnen enkele seconden gelijk weer uit.

Wat is er aan de hand...?
Adapter brak? (dan moet ik dus een nieuwe hebben..) of zijn de speakers zelf naar z'n grootje?? want dan is het einde oefening natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm20101
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Heb je een multimeter? dan kan je meten of de adapter nog spanning geeft.
Vonken zijn nooit goed en duidt op een defecte voeding (dus de adapter).
Maar je set kan ook sluiting maken waardoor de adapter gaat vonken.
Als beste kan je de adapter doormeten zonder de set erop aan te sluiten en kijken of het probleem er nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zelf heb ik dat ook gehad, dat de T20 Series ll ineens poef deed en daarna helemaal niets meer deed. De voeding deed het volgens mij nog wel, heb er echter nooit echt aandachtig naar gekeken, heb toen maar een rondslingerende RP-U200 onder het stof weggehaald en daar een home-cinema speakersetje (dat ik ook nog had liggen) eraan geknoopt. Scheelt weer wat nieuws kopen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde