Hoi allemaal, ik heb een probleem waar ik niet uitkom.
Ik heb Windows 7 Home Premium op mijn Dell Laptop.
Op een zeker moment verscheen er reclame voor Windows 10 in het systeemvak. In het begin ergerde ik me eraan, omdat ik op een betaald syteem geen reclame wens die niet te verwijderen is. Maar ik heb toch toegegeven en Windows 10 geprobeerd. Helaas beviel Windows 10 niet, dus heb ik weer een clean install gedaan met de Windows 7 recovery CD.
Na een dag update-hell was mijn computer weer up en running.
Nu het probleem. Ik krijg nu weer Windows 10 adware in het systeemvak te zien.
Het lijkt me dat Microsoft wel een mogelijkheid heeft ingebouwd om deze reclame te verwijderen om betalende klanten niet op te schepen met ongewilde reclame. Ik heb op internet gezocht en kan niets vinden.
Weet iemand waar de Windows 10 reclame kan uitschakelen?
Ik heb Windows 7 Home Premium op mijn Dell Laptop.
Op een zeker moment verscheen er reclame voor Windows 10 in het systeemvak. In het begin ergerde ik me eraan, omdat ik op een betaald syteem geen reclame wens die niet te verwijderen is. Maar ik heb toch toegegeven en Windows 10 geprobeerd. Helaas beviel Windows 10 niet, dus heb ik weer een clean install gedaan met de Windows 7 recovery CD.
Na een dag update-hell was mijn computer weer up en running.
Nu het probleem. Ik krijg nu weer Windows 10 adware in het systeemvak te zien.
Het lijkt me dat Microsoft wel een mogelijkheid heeft ingebouwd om deze reclame te verwijderen om betalende klanten niet op te schepen met ongewilde reclame. Ik heb op internet gezocht en kan niets vinden.
Weet iemand waar de Windows 10 reclame kan uitschakelen?