Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lenovo Ideapad 500 series?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• vetkwabbetje
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-10 14:44
Hoi!

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe laptop stuitte ik op de Lenovo Ideapad 500S 14". Dit lijkt mij een fijne laptop, nu ben ik op zoek naar reviews maar kan ik hier bijna niks over vinden..

http://shop.lenovo.com/nl.../500-series/500s-14-inch/

Heeft iemand enig idee waarom? Zoek ik op de verkeerde naam?

Thanks!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Moderator Mobile & IN
vetkwabbetje schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:10:
Heeft iemand enig idee waarom? Zoek ik op de verkeerde naam?
Naar welke ben je op zoek? Ik zie namelijk 2 laptops in je link staan.

• vetkwabbetje
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-10 14:44
rens-br schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:05:
[...]

Naar welke ben je op zoek? Ik zie namelijk 2 laptops in je link staan.
Ik ben op zoek naar de i7 variant, en mocht je er iets over weten ben ik ook wel geïnteresseerd in de i5 variant. :)

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Vragen naar reviews werkt over het algemeen niet heel goed. Je zult zelf actief op zoek moeten gaan naar reviews die hetzelfde of goed gelijkend model reviewen. Een topic openen zonder blijk te geven wat je zelf hebt gevonden is in ieder geval niet hoe we het hier graag zien :).

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True