Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 716012

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet precies waar ik dit topic moet plaatsen dus ik doe het maar even hier.
Ik heb twee dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht, de HTC Desire 626. Een kennis van mij heeft mij geholpen om de telefoon in te stellen, maar heeft per ongeluk zonder de lade mijn simkaart in de telefoon geduwd. Nu zit de simkaart hartstikke vast en wilt er dus niet meer uit. Ik heb alles geprobeerd, plastic ertussen, pincet, het werkt gewoon niet. Ondertussen is de sim kaart ook helemaal kapot.

Ik heb een verzekering bij de telefoon aangesloten, Geek Squad Protect, maar in de voorwaarden staat dat het niet wordt verzekerd als je de instructies niet goed hebt gelezen. Wordt het nu wel verzekerd? Aangezien een kennis van mij dit heeft gedaan en niet ik zelf heb ik geen idee. Ik dacht dat ik had gelezen dat het wel wordt vergoed als een ander iets heeft beschadigd maar ik kan het nu niet meer zo snel terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-07 18:48
5.2 Apparatuur
a. Uw apparatuur is verzekerd tegen beschadiging, diefstal, verlies en een defect voor de duur van uw
verzekeringsovereenkomst, op voorwaarde dat deze verzekeringsvoorwaarden in acht worden
genomen.
Beschadiging / Beschadigd
Schade aan uw apparatuur die de werking daarvan aantast, inclusief schade door vloeistoffen en
schade aan het scherm, die is veroorzaakt door een plotselinge en onverwachte gebeurtenis en die het
gevolg is van een incident dat niet opzettelijk is veroorzaakt, of schade aan uw apparatuur die de
werking daarvan aantast, die is veroorzaakt door een plotselinge en onverwachte gebeurtenis en die
opzettelijk is veroorzaakt door een ander dan de gebruiker.
Eerste 4 pagina's scannen was voldoende.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:46

DarkSide

theres no place like ::1

verder staat dus:
7. ALGEMENE UITSLUITINGEN
Niet gedekt is/zijn:
a. Iedere claim in verband met beschadiging die veroorzaakt is door algemene slijtage, krassen of een
andere soort beschadiging die de werking van de apparatuur niet aantast, zoals cosmetische
beschadiging;
b. Iedere claim in verband met een defect of beschadiging veroorzaakt door:
1. niet-naleving van de instructies en/of de handleiding van de fabrikant;
kan me niet voorstellen dat er geen instructies geleverd zijn hoe de SIM kaart in te telefoon geplaatst moet worden.

Dus geen garantie.
Dit zijn gewoon gebruikers fouten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.