Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Gaming pc die de zwaarste games kan draaien, ik wil mijn huidige grafische kaart(en) vervangen en extra Ram steken. Echter weet ik niet of alle onderdelen die heb compatibel zijn met elkaar en/of ik nog dingen moet upgraden?
Wat is je budget?
Ik schat dat ik een €500 zal uitgeven - grafische kaart + ram
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G lijkt me best wel een goeie kaart. Van RAM-geheugen heb ik geen flauw idee. Heb momenteel 8GB. Ik zou het interessant vinden om naar 16- of zelfs 32GB te gaan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige setup:
System Manufacturer: Alienware
System Model: Aurora-R3
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz
Memory: 8192MB RAM
Grafische chipset: AMD Radeon HD 6800 Series
Grootte geheugen: 1024 MB
Geheugentype: GDDR5
(LET WEL: ik had er 2 van deze zitten, verbonden met CrossfireX - maar 1 vd 2 is blijkbaar dood.)
Indien jullie nog info nodig hebben, just shoot!
Dilemma: ofwel doe ik deze upgrade van de pc (als het niet teveel gedoe is met andere componenten) ofwel spaar ik nog enkele maanden en koop ik mij een heavy gaming-laptop. (maar wel $$$)
Ik zoek een?
Gaming pc die de zwaarste games kan draaien, ik wil mijn huidige grafische kaart(en) vervangen en extra Ram steken. Echter weet ik niet of alle onderdelen die heb compatibel zijn met elkaar en/of ik nog dingen moet upgraden?
Wat is je budget?
Ik schat dat ik een €500 zal uitgeven - grafische kaart + ram
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G lijkt me best wel een goeie kaart. Van RAM-geheugen heb ik geen flauw idee. Heb momenteel 8GB. Ik zou het interessant vinden om naar 16- of zelfs 32GB te gaan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De huidige setup:
System Manufacturer: Alienware
System Model: Aurora-R3
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz
Memory: 8192MB RAM
Grafische chipset: AMD Radeon HD 6800 Series
Grootte geheugen: 1024 MB
Geheugentype: GDDR5
(LET WEL: ik had er 2 van deze zitten, verbonden met CrossfireX - maar 1 vd 2 is blijkbaar dood.)
Indien jullie nog info nodig hebben, just shoot!
Dilemma: ofwel doe ik deze upgrade van de pc (als het niet teveel gedoe is met andere componenten) ofwel spaar ik nog enkele maanden en koop ik mij een heavy gaming-laptop. (maar wel $$$)