Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG en internationale garantie (LG V10 kopen in Zuid Korea)

Pagina: 1
Acties:

• a_tiny_ant
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 04-10 21:32
Hallo iedereen

Binnenkort ga ik op vakantie naar Zuid-Korea, en ik ben geinteresseerd in het kopen van de LG V10 daar. Die telefoon is daar 250€ goedkoper dan hier. Het is ook nog steeds niet bevestigd wanneer die telefoon in NL uit komt. Er zijn wel verschillende artikelen die Januari noemen, maar die verwijzen allemaal naar dezelfde vage bron. LG heeft nog niets officieels laten weten behalve "Komt binnenkort".
Het lijkt erop dat het Koreaanse model wel alle frequencies heeft om hier te kunnen werken, volgens frequencycheck.com

Zijn er andere mensen hier die ooit een telefoon uit het buitenland gehaald hebben? En zo ja, kan ik het apparaat registeren bij LG om het ook hier in NL te kunnen laten repareren zodra zij het hier uitgebracht hebben (en dus ook onderdelen beschikbaar hebben.)?

Verder heb ik ook nog niets kunnen vinden over het moeten betalen van invoerrechten, hoe wordt hiermee omgegaan? Kan de douane hier moeilijk gaan doen over het feit dat ik electronica mee neem van het buitenland? De meeste websites zijn hier vrij onduidelijk over en gaan overigens alleen maar over bestellingen, niet over vakantiesouvenirs.

Bedankt!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Als de LG V10 niet in nederland verkocht wordt dan kan je het eerst wel vergeten met de garantie. (hier zijn ook geen onderdelen beschikbaar)

En volgens mij moet je voor de garantie naar het land waar je het product gekocht hebt...

Levertijd volgens coolblue is ergens in maart

http://www.pdashop.nl/pro...22977.14738531.1449857862

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:51
Nee dit kan helaas niet.

Dit heb ik zelf meegemaakt met een TV toestel van LG, omdat die uit de Duitsland kwam wilde LG er niet aan om hem te repareren in de garantie hier in Nederland.

Ik moest de afdeling in Duitsland bellen en het zelf met hun regelen.

Dus dat gaat met ZK het zelfde worden.

• a_tiny_ant
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 04-10 21:32
Oke, nouja, met zo'n prijsverschil is het gebrek aan garantie nog niet zo'n groot probleem. In het ergste geval moet ik of het apparaat terugsturen naar ZK, wat lang duurt, of het prijsverschil gebruiken om nieuwe onderdelen te bestellen en hem zelf te repareren.

• Aggressor
  • Nu online
maar pas wel op voor de frequenties:

De lg v10 die ik kan vinden is het "H961N" model.
En deze heeft geen band 20 800mhz

• AlwaysOnTop
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 30-04 19:35
Ik heb zojuist een zwarte LG V10 binnengekregen die ik via eBay bij een Italiaan heb besteld. Uiteindelijk werd deze geleverd met als verzendadres een bedrijf uit Engeland. Er zat ook een plug meegeleverd voor de adapter om deze in Europa te kunnen gebruiken.

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14:42
Ik zou er niet aan beginnen vanwege de afwijkende frequenties die in Korea gebruikt worden. Tenzij je echt goed onderzoek hebt gedaan en weet dat het goed gaat werken.

• Aggressor
  • Nu online
AlwaysOnTop schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:59:
Ik heb zojuist een zwarte LG V10 binnengekregen die ik via eBay bij een Italiaan heb besteld. Uiteindelijk werd deze geleverd met als verzendadres een bedrijf uit Engeland. Er zat ook een plug meegeleverd voor de adapter om deze in Europa te kunnen gebruiken.
Hier heb ik ook voor gekeken.. Maar je niet wel een aantal frequenties toch?
Welke type heb je?
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True