Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Bug] Spatie verwijderen voor ' Rapporteer' in list_messages

Pagina: 1
Acties:
Zou de spatie voor het woord ' Rapporteer' in list_messages weggehaald kunnen worden? Dan ziet het lijstje links er wat beter uit als je het handje-icoon (images/icons/icon_hand.gif) daar verborgen hebt.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:08

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Kan je dat verduidelijken met een plaatje? Ik snap niet wat je bedoelt. Ben geen devver bij t.net, maar wil graag zien waar je op doelt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Duidelijker zo?

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:08

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Het is alsnog niet lekker te zien waar dat met het handje bij komt, maar zelf even een inspect element gedaan, spatie gezien en die verwijderen maakt het echt super lelijk als je nog 't handje hebt. Die spatie staat er voor de ruimte, zoals je zelf al gemerkt had. In die zin is het beter om een padding-right of margin-right toe te voegen aan de afbeelding, dan een spatie voor de tekst. Echter is de huidige oplossing iets zuiniger voor bandbreedte. Je ontvangt maar 1 byte (1 teken), ipv de hele clausule in CSS dat voor de definitie al vele malen meer is.

Maar is het verbergen van het icoon een optie, of heb je die met custom css gesloopt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

Mt. Evest 🏔

Volgens mij is daar geen instelling voor (ik zou hem niet weten te vinden in ieder geval) en dus is dit nogal een bijzonder bugreport. Het lijkt me voor afgerond 100% van de gebruikers mooier als die spatie blijft staan, tenzij er een nette uitlijning voor in de plaats komt, maar dat lijkt me weinig prioriteit hebben. Maar dat mag een devver beslissen :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:21

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt me dat je die spatie met custom css ook wel zou kunnen corrigeren ;)

Intentionally left blank

crisp schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:57:
Het lijkt me dat je die spatie met custom css ook wel zou kunnen corrigeren ;)
Helemaal niet aan gedacht… done!
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True