Toon posts:

iphone 5C aankopen voor aannemer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben een aannemer die niet echt mee is met de technologie van tegenwoordig, maar ik leer alle dagen bij...
en daarom graag wat advies
ik heb momenteel een nokia 5140i en ben altijd heel tevreden geweest over dit toestel, ook omdat het een stof en spatwaterdichte gsm is en dat met mijn beroep zeer handig is.
maar op aanraden van mijn kinderen wil ik me nu een iphone aanschaffen, en zoals ik reeds gelezen heb op de forums lijkt mij een de 5C een ideaal toestel voor mij.
ik gebruik dit dan ook aleen maar om te bellen, berichten te versturen en bij gelegenheid een foto te nemen.
maar volgens de kids kan ik met de 5C ook de gps functie inschakelen en is het ook handig om fotos over te zetten naar de ipad waar ik ook de trotse eigenaar van ben..al is het nog steeds als leek en kan ik er niet veel mee dan alleen maar dingen opzoeken enz...

zijn er mensen die met de 5C ervaring hebben qua gebruik voor mensen als ik en klopt het dat je deze toch een beetje kan beschermen tegen vocht en stof door middel van een juiste hoes?

alvast bedankt voor de reacties.

groeten Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Dat klopt. Dan zou je aan een otterbox of lifeproof hoesje kunnen denken. Wel zou ik aanraden om niet de 5c maar de 5s versie te kopen. Daar deze laatste over 64bit processor beschikt en daardoor waarschijnlijk langer up to date zal blijven.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Met een hoes kun je de iphone zeer goed beschermen.
Er is navigatie software beschikbaar waarbij je de GPS kan gebruiken en kan navigeren.
Via icloud foto's kun je instellen dan je alle foto's synchroniseert tussen je IPAD iphone (en eventueel computer, is ook voor Windows)

Let wel op dat de iphone 5c vaak maar 8GB geheugen heeft en de helft maar vrij is.
Dat zit wel snel vol.
Eventueel zou je een 2e handse 5s (of 5) kunnen kopen met meer opslag en de 5s is dan ook nog een stuk beter

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Nieuwe pricewatch: Apple iPhone 5c 8GB Wit kost vrijwel even veel als een pricewatch: Apple iPhone 5s 16GB Grijs , dus ik zou zeker voor de 5s gaan, die niet alleen sneller is maar ook tweemaal zoveel opslag heeft.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Het ligt er een beetje aan wat je werkzaamheden zijn :

Met bouwstof, vocht, verf/lijm/specie, ijzerslijpsel, klimmen /stoten/vallen, bekneld zitten, kan je die Iphone hoogstwaarschijnlijk binnen de kortste keren in de vuilnisbak kieperen en afschrijven.

Als je eerder een opzichter of kantoorinvulling hebt, dan is het nog wel te doen met een Otterbox oid

Zoniet, dan kan je wellicht kijken naar de Catepillar smarthone range , zoals de Caterpillar CAT S40 Dual-SIM black-silver:

http://www.i-mobile.nl/te...s40-dual-sim-black-silver

[ Voor 23% gewijzigd door Breezers op 13-12-2015 12:44 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt voor al het goede advies.
ik denk dat ik inderdaad dan voor een 5S ga, maar is dit te vertrouwen om zo een toestel tweedehands of zogezegd opgekuist te kopen?
ik kwam zo op een site van een zaak in kortenberg waar je ze zelfs met garantie koopt...
heeft iemand hier ervaring mee.

groeten Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 06:02:
ik denk dat ik inderdaad dan voor een 5S ga, maar is dit te vertrouwen om zo een toestel tweedehands of zogezegd opgekuist te kopen?
ik kwam zo op een site van een zaak in kortenberg waar je ze zelfs met garantie koopt...

groeten Geert
Je kunt ook gewoon nieuw kopen via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 06:02:

groeten Geert
Altijd wel opletten welke zaak, ik heb wel eens meegemaakt bij kennissen die gingen in de stad naar zon klein telefoonzaakje, daar hadden ze een iPhone met garantie. Binnen 1 week gaf die allemaal kuren en garantie kon je naar fluiten.
Dus goed opletten bij welk bedrijf je 2e hands koopt
Pagina: 1