Ik ben op zoek naar een plek waar ik een nieuwe Apple OEM accu kan kopen voor mijn 2012 MacBook Air. Dit beestje draait al meer dan 3 jaar prima het enige wat onderhevig is aan slijtage is de accu. Deze schommelt nu rond 70% van het origineel (4750mAh t.o.v. 6800mAh) na 500+ cycles wat nog altijd genoeg is voor 4 uur minimaal maar deze zou ik dus wel graag vervangen.
Nu word je helemaal overspoeld met opties als je naar een vervangende accu gaat kijken en zie je door de bomen het bos niet meer, het lijkt allemaal third party waar ik weinig vertrouwen in heb. Is er een manier om een OEM Apple accu ergens te kopen? Apple biedt een replace service aan maar er wordt nergens over kosten gesproken.
Nu word je helemaal overspoeld met opties als je naar een vervangende accu gaat kijken en zie je door de bomen het bos niet meer, het lijkt allemaal third party waar ik weinig vertrouwen in heb. Is er een manier om een OEM Apple accu ergens te kopen? Apple biedt een replace service aan maar er wordt nergens over kosten gesproken.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West