Toon posts:

Tweakers met een HP970 CXi

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie wat voor mij kunnen doen :P ?

Het volgende is namelijk t geval:

Ik heb dus ook een 970, printen gaat allemaal perfect, zonder lekkage!!!, als de printer klaar is met printen, dan worden de cartridges "geparkeerd" in de rechter hoek, als ik nu t deksel opendoe, dan worden de cartidges in t midden gezet en kun je in de rechterhoek kijken, bij jullie ook, als t goed is :P .

En nu komt t:

Daar lag bij mij een hoopje (+/- 3cm) half opgedroogde zwarte (?) inkt en dat witte asje is ook zwart/paars/geel/blauw.
Kunnen jullie voor mij kijken of dat bij jullie ook zo is, hetzij in meer of mindere mate? Er hoeft nix te worden open gemaakt of zo, alleen ff met een zaklampie kijken ?
(Of is mijn printer naar de klote of mijn cartridges........)
Of zijn er nog andere dingen die ik kan doen, behalve schoonmaken :P

ALVAST MUCHOS GRACIAS, THNX, ETC :P :)

Verwijderd

Nope, sorry. Zo clean als een whistle hier ;)

Lijkt me toch iets niet goed met je cartridges dan

Trouwens... die printsnelheid he.. Die moet je geloof ik wel met een korreltje zout nemen of niet :?

Ik bedoel je haalt dus nimmer nooit niet een snelheid van 12 ppm.

Of is dat wel zo maar dan met laagste kwaliteit :?

Ik heb hardware ECP iig ingeschakeld bij deskjet software. En printerpoort is EPP/ECP 1.9

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nope, ziet er prima uit bij mij (ook een 970Cxi ja).

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 16:17 schreef SoftIce het volgende:
Nope, sorry. Zo clean als een whistle hier ;)

Lijkt me toch iets niet goed met je cartridges dan

Trouwens... die printsnelheid he.. Die moet je geloof ik wel met een korreltje zout nemen of niet :?

Ik bedoel je haalt dus nimmer nooit niet een snelheid van 12 ppm.

Of is dat wel zo maar dan met laagste kwaliteit :?

Ik heb hardware ECP iig ingeschakeld bij deskjet software. En printerpoort is EPP/ECP 1.9
Neuh, haal ik ook nooit 12ppm, zal idd wel alleen bij lage kwaliteit zijn en bij tekst of zow :P

Alleen dus vaag dat er bij mij zo'n laagje "teer" lag. Zo goed en kwaad :( als t ging schoongemaakt, iets geprint en meteen lag er alweer een plasje. Maar bij t printen zelf lekt ie nooit, vaag he :?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klinkt als een lekkende cartridge....

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 16:23 schreef wildhagen het volgende:
Klinkt als een lekkende cartridge....
[blonde modus]
Ja, maar dan moet ie toch ook vlekken geven bij t printen zelf :?
[/blonde modus]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:11

Klippy

Still Game

Ja, hier ligt ook zwarte zooi daar :(
Maar ik heb wel laatst m'n cartridge zelf bijgevuld gevuld en niet helemaal goed laten uitlekken. Dus ik denk eigenlijk dat 't daardoor komt. Maar hij print hier perfect nu!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Kan die zooi na verloop van tijd dat radwerkje daar verkloten of........ :?

Verwijderd

Ik zou toch zeggen. De boel ff goed schoonmaken. En dan nieuwe cartridges erin stoppen.

Gaat ie weer lekken.. garantie claimen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 16:38 schreef SoftIce het volgende:
Ik zou toch zeggen. De boel ff goed schoonmaken. En dan nieuwe cartridges erin stoppen.

Gaat ie weer lekken.. garantie claimen
Ja, daar was ik al bang voor, hoppa, weer 200 piek armer :P

Maar t zal idd wel de enige manier zijn om te kijken waar t aan ligt :)

Verwijderd

Mijn 990 CXI heeft ook nergens last van

Verwijderd

Topicstarter
Nou, iig geval bedankt voor t checken all :P

Dan toch maar nieuwe cartridges :'( :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

ik d8 dat je op de site van hp zelfs gratis schoonmaaksetjes voor je printer kan bestellen .

gaat heen en kijk ! ;)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

dat doet de printer zelf...hij spuit dan door alle inktopeningen inkt..om zo verstoppingen te voorkomen...ik had gisteren nog een epson printer in reparatie..en die deed dat ook...:) wat dus een mooie inktvlek op mijn bureau opleverde :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 17:46 schreef tyl het volgende:
dat doet de printer zelf...hij spuit dan door alle inktopeningen inkt..om zo verstoppingen te voorkomen...ik had gisteren nog een epson printer in reparatie..en die deed dat ook...:) wat dus een mooie inktvlek op mijn bureau opleverde :)
Dan weet jij vast wel of een lekkende cartidge in de parkeerstand, dus als ie uit/standby staat (alleen daar lekt ie) m'n HP970 verneukt, ja of nee. Want eigenlijk is de ruimte onder de "parkeerplek" gewoon een lekbakje met "spons" en al........

Verwijderd

Koop een Epson!!! Nooit problemen met printen gehad! Alleen moet je soms een keer de print koppen schoonmaken maar dat doet ie automatisch met een druk op de knop! En scherp printen doen ze ook!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 22:24 schreef Shibby het volgende:
Koop een Epson!!! Nooit problemen met printen gehad! Alleen moet je soms een keer de print koppen schoonmaken maar dat doet ie automatisch met een druk op de knop! En scherp printen doen ze ook!
Nee, dank je, ik heb al een goeie printer..

Verwijderd

Hey, ik heb de HP950C, is dezelfde printer zonder standaard dubbelzijdig printen,
is bij mij ook een hoop zooi in dat hoekje, was trouwens al na enkele weken gebruik....
Ik print nog steeds volle bak, en heb het nog nooit schoongemaakt, dus geen zorgen....;

Groetjes,

Bert.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Het is normaal dat daar een beetje inkt ligt het zijn "opvangbakjes" ze dienen ervoor zolang fit niet overdreven veel is is dit normaal. Dit werd ons bevestigd door HP (we hebben daar is voor gebeld). Bij een lekkende cartridge moet je op meer plekken inktvlekken vinden.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Voor de laatste twee tweakers: THNX, dat klinkt goed. Is een hoopje "teer" (opgedroogde inkt) van +/-3 cm in omtrek veel :?

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Die hoop inkt is normaal. HP heeft dat al vanaf de 700 serie (zelfde patroon, 45A of 45 G). Onderin de printer ligt een soort vilt/papier die de gemorste inkt (tijden schoonmaken) opvangt, na verloop van tijd krijg je een bergje inkt idd..

(mijn mening mode)
ps koop geen epson.. als je kop echt verstopt is kun je hem uit het raam flikkeren, that is als de wagen motor het al zolang uithoud (zeker 600 serie)
(ik werkt op td en heb er al genoeg weg mogen pleuren)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 10:31 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Die hoop inkt is normaal. HP heeft dat al vanaf de 700 serie (zelfde patroon, 45A of 45 G). Onderin de printer ligt een soort vilt/papier die de gemorste inkt (tijden schoonmaken) opvangt, na verloop van tijd krijg je een bergje inkt idd..

(mijn mening mode)
ps koop geen epson.. als je kop echt verstopt is kun je hem uit het raam flikkeren, that is als de wagen motor het al zolang uithoud (zeker 600 serie)
(ik werkt op td en heb er al genoeg weg mogen pleuren)
Ok dan, bedankt! en, nee, ik koop iig geen epson, want ik ben verder errug tevreden over m'n HP-tje :P . Bedankt voor de reply :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
nee mijn 970cxi is ook schoon(begreep je ook wel van de andere posts)

maar had je originele HP vullingen van Xerox(of zoiets) die had daarvan namaken en ze deden het net zo goed tegen en lage prijs..,

je heb ook nog voor die HP970cxi twee soorten vullingen 1 is goedkoop omdat hij voor de helf vol is(80piek ofzo), en de andere is helemaal vol gespoten en die kost 120 gulden, dus zou ik voor de duurder gaan omdat hij voor de helf van de prijs van de goedkopere helemaal vol is..
Pagina: 1