Random geluid afgespeeld tijdens games*

Pagina: 1
Acties:

• Raymond767
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
een soort van oftopic , maar dit is de beste plek waar ik dit kan zeggen , als ik de laatste dagen gewoon een game speel of een video kijk op mijn pc , dan hoor ik zomaar ineens op volle geluid een video afgespeelt worden , met een google vertalen stem , waar het soms ook nergens over gaat , dit is echt heel hinderlijk. als ik bij mijn volume mixer kijk , heet het progamma "'java update handler'' van java inc , en als ik de bron open , dan zie ik al mijn games enzo (ik weet niet helemaal zeker of dat klopt maar dat zag ik en ik heb dat 1 keer aangeklikt) hoe kan ik dit weghalen want soms krijg ik bijna een hartaanval (figuurlijk) als dat ding zich afspeelt , ik hoor dan eerst een soort van intro een soort bom geluid ofzo in slowmotion en enkele seconden daarna de video..

Alvast bedankt .

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Weet je ook wat er precies wordt gezegd? En wat is er in de video te zien? Anders eens een scan doen met Malwarebytes.

[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-12-2015 00:20 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Raymond767
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 december 2015 @ 00:03:
Weet je ook wat er precies wordt gezegd? En wat is er in de video te zien? Anders eens een scan doen met Malwarebytes.
het is geen malware

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Hoe ben je tot de conclusie gekomen dan?

Java inc is namelijk best nep. Java is namelijk van Oracle.

• Raymond767
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 december 2015 @ 01:08:
[...]

Hoe ben je tot de conclusie gekomen dan?

Java inc is namelijk best nep. Java is namelijk van Oracle.
ik weet dat het nep is maar de mallware scanner zegt dat het mogelijk malware is alleen ik weet niet hoe ik het moet verwijderen

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

ThaGamingCarrot schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:04:
[...]

ik weet dat het nep is maar de mallware scanner zegt dat het mogelijk malware is alleen ik weet niet hoe ik het moet verwijderen
https://malwaretips.com/b...ytes-Removing-Malware.jpg

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
Is het niet toevallig cortana als je win10 hebt? Bij mij begint die af en toe ook te praten als ik op teamspeak ed zit.

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
of de narrator van Ease of Access...Java Update Handler hoeft zich ook helemaal niet bezig te houden met geluidjes dus die zou ik best eens even nakijken.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Raymond767
Uberdude schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:24:
Is het niet toevallig cortana als je win10 hebt? Bij mij begint die af en toe ook te praten als ik op teamspeak ed zit.
cortana? ik kijk wel even ik heb idd laatst win 10 geïnstalleerd en ik heb het met skype

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
ThaGamingCarrot schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:56:
[...]

cortana? ik kijk wel even ik heb idd laatst win 10 geïnstalleerd en ik heb het met skype
Dat is het voice hulpje van Windows 10, je kunt het een beetje vergelijken met siri van Apple alleen dan voor je pc

• Raymond767
Uberdude schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:40:
[...]

Dat is het voice hulpje van Windows 10, je kunt het een beetje vergelijken met siri van Apple alleen dan voor je pc
Hoe zey ik het dan uit?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:27

NSG

Je weet niks!

Is toch niet zo lastig om te googlen.. http://windows.microsoft....10/turn-cortana-on-or-off

En voor de duidelijkheid, als je een Nederlandse installatie van Windows 10 heb draaien, dan kan Cortona het probleem niet zijn.

• Raymond767
ik weet het niet , want je hoort wel een soort intro , dus het is wel gewoon een soort video

• nullr0ute
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-11 12:48
Heb je die malware al verwijderd die Malwarebytes had gevonden? Kan je misschien een opname maken? Kan je ons misschien meer informatie geven?

We willen best helpen, maar we verwachten ook dat je zelf actie onderneemt, zoals dingen eerst Googlen voordat je het hier vraagt.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou ook graag een opname horen of een screenshot / logbestand zien van wat er is gevonden en het java proces. Op basis daarvan kunnen we waarschijnlijk meer concluderen en / of adviseren.

Ik zou in ieder geval beginnen met het verwijderen van de dingen die Malwarebytes heeft gevonden voor het geval je dat nog niet hebt gedaan. Heb je als je aan het gamen bent geen browsers etc openstaan die bv reclame spelen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1