Welke games ben jij nu aan het spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.091 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:56
Ik dacht laat ik eens wat leven in de game selectie blazen zodat er wat meer over de games gepraat word, en natuurlijk om na te gaan welke games er worden gespeeld door de Tweakers-gebruiker, om nog wat info op te doen van welke games er allemaal wel niet zijn.

Vanavond heb ik: Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 "online" gedaan en Battlefield 4

[ Voor 31% gewijzigd door Van der Berg op 12-12-2015 22:27 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:27
Van der Berg schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:25:
Ik dacht laat ik eens wat leven in de game selectie blazen zodat er wat meer over de games gepraat word, en natuurlijk om na te gaan welke games er worden gespeeld door de hwi-ers, om nog wat info op te doen van welke games er allemaal wel niet zijn.
Heiligschennis! ;)

Ik ben nu in ieder geval bezig met Train Fever, GTA IV, Pixeljunk Shooter en LA Noire wil ik gaan spelen als ik het aan de praat krijg :+ ik koop steeds weer wat nieuws waardoor ik met van alles bezig ben maar niks afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Leuk initiatief,
Mooie plek om alleen over games te praten en niet over de randzaken die wel op de bijhorende topics plaatsvinden.

Ik ben momenteel bezig Sniper Elite V2 op de ps3 en Football Manager op de PC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel er teveel om er een lijst van te maken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Als ik iets speel op dit moment is het Splatoon of voor tussendoor PES club manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik doe ook veel gamen! Ik heb vanavond via mijn tablet: LG G Pad 8.3 ook andere games gedaan: "Virtua Tennis" & "Dead Trigger 2" & "Modern Combat 3: Fallen Nation gedaan!

Het blijft leuk, maar is vooral wennen om op een tablet te spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 12-12-2015 23:23 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

Het is al jaren geleden dat ik voor het laatst een spel met multiplayer heb aangeraakt. Ook de grote titels interesseren mij niet zo.Ik speel alleen maar single player, en veel indie titels.

Child of light en ori and the blind forest heb ik helaas al uitgespeeld, ik vond ze erg goed.
Nu speel ik the book of unwritten tales 2, die vind ik wel okee. (niets bijzonders dus)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 673071

van der Berg schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:25:
Ik dacht laat ik eens wat leven in de game selectie blazen zodat er wat meer over de games gepraat word, en natuurlijk om na te gaan welke games er worden gespeeld door de hwi-ers, om nog wat info op te doen van welke games er allemaal wel niet zijn.
Misschien is het een idee om eens niet gewoon copy & paste te doen:

Maghreb, 10 jul 2014 op HWI:
http://nl.hardware.info/f...nu-aan-het-spelen.275201/

offtopic:
Je hebt al een verrotte reputatie op HWI, moet dat hier nu ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 673071 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:28:
[...]

Misschien is het een idee om eens niet gewoon copy & paste te doen:

Maghreb, 10 jul 2014 op HWI:
http://nl.hardware.info/f...nu-aan-het-spelen.275201/

offtopic:
das wel 1.5 jaar geleden :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Recent de Lego Harry Potter-games van Steam geplukt en daar vermaak ik me prima mee! Verder speel ik op het moment Assetto Corsa en heb ik met een paar vrienden de good old C&C Generals weer van stal gehaald.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:54
Anoniem: 673071 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:28:
[...]

offtopic:
semi-ontopic op de offtopic: You’ve ruined your own lands! You’ll not ruin mine!
(duimpje voor wie de referentie zonder opzoeken kent ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

anboni schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:46:
[...]

semi-ontopic op de offtopic: You’ve ruined your own lands! You’ll not ruin mine!
(duimpje voor wie de referentie zonder opzoeken kent ;) )
Hmmm,
Ik twijfel tussen Everquest of Rift, beide een tijdje gespeeld maar weet het niet meer zeker.

Wel jammer dat dit topic dan letterlijk een Copy/Paste is geweest, maar het idee voor het topic is wel goed..
Kan best wel eens een populair Topic worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:54
Was inderdaad Everquest. Beruchte uitspraak van Fippy Darkpaw :)

Enniewee, helemaal ontopic: erg veel Minecraft de laatste tijd, afgewisseld met een beetje Creeper World 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik game eigenlijk helemaal niet, maar laatst een 4K TV aangeschaft voor in de kamer en ben een trouwe "Tekken" gamer. Net nog eens gespeeld (Tekken Tag Tournament 2) op de PS3. Blijft leuk! :D

Alleen jammer dat Tekken niet beschikbaar is op PC, anders had ik het wel geweten :o

[ Voor 3% gewijzigd door MysticX op 13-12-2015 01:20 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:34
Ik speel veel BF4 en ook Rocket Leaque(wat een verslavend spelletje is dat :o ).Begonnen met Counter Strike Global Offensive ( wat een lastige game :o :o ) en The witcher 3

Op de pc :) :)

[ Voor 5% gewijzigd door freaky35 op 13-12-2015 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RWK__ schreef op zondag 13 december 2015 @ 01:19:
Ik game eigenlijk helemaal niet, maar laatst een 4K TV aangeschaft voor in de kamer en ben een trouwe "Tekken" gamer. Net nog eens gespeeld (Tekken Tag Tournament 2) op de PS3. Blijft leuk! :D

Alleen jammer dat Tekken niet beschikbaar is op PC, anders had ik het wel geweten :o
Zit nog steeds te wachten tot Tekken op de BC list van Xbox one komt, al vond ik de laatste 2 beetje teveel juggle worden, maar daar lijken nu alle fighters iets te veel last van te krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik speel op dit moment World of Warship :P Langdradig maar verslavend. Elke keer de..."Ahh-toe-nog-een-potje-spel" :P

Daarnaast heb ik starcraft 2 into the void uitgespeeld (speel het niet online) en speel ook Just Cause 3.
Dit allemaal op me nieuwe pc uiteraard :)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 07:41
Fallout 4 op Pc, Chronotrigger op NDS, Super Metroid op SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb een paar weken geleden een beginnetje aan Soma gemaakt en ben ook bezig geweest met Battlefront. Op dit moment zit ik weer helemaal in Bloodborne (NG+), zodat ik straks op een fatsoenlijk niveau zit voor de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:30
Speel nu guilty gear xrd op de pc op een 4k tv .
De game ziet er super uit op 4k knalt echt van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Witcher 3. En het is machtig goed. Al ben ik vooral bezig met kaartje leggen ipv monsters slachten. Dat Gwent is echt prima.

Ik heb het geduld niet voor RPGs normaalgesproken. Maar deze is zo goed dat ik niks anders meer heb opgestart de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Op het moment voornamelijk H1Z1 en Dirt Rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-07 23:34
Tomb Raider - The Definitive Edition
The Crew
Project Cars (mits we die online eindelijk eens probleemloos aan de praat krijgen)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

Ik speel vooral csgo tegenwoordig. Maar sinds een paar dagen ben ik meet met csgo videos bezig dan het spel zelf :D
Op mn xbox speel ik meestal een potje halo of blops 3 als ik in bed lig. En buiten technologie om speel ik dungeons and dragons (ik speel 2 verschillende campaigns atm) de tabletop versie.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:26

Cyphax

Moderator LNX
Ben momenteel bezig met een campaign in Legacy of the Void en daarnaast moet ik Crysis nog uitspelen (ben bijna aan het eind), en spendeer ook tussendoor wat tijd aan een van m'n steden in Cities: Skylines.

Soms heb ik zin in een snack-game zogezegd, en dan wil ik nog weleens FTL spelen. Dat duurt nooit zo heel lang. :+
Het is allemaal PC, ik zit bijna nooit achter de console, behalve de NES of de Saturn, en dan is het bijna altijd om samen met m'n zoontje te spelen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

FTL ...pfffft
Moeilijk spel, heb het vorig jaar ook met cheats geprobeerd en nog kan ik niet winnen, 1 van de moeilijkste spellen die ik gespeeld heb :Y

Zelf hop ik tegenwoordig van het ene spel naar het andere omdat ik anders gauw flauw word van een spel.
Metal Gear Solid V, Defense Grid 1 + 2, Super Meat Boy, Daylight, Dark Souls 2, Hard West, Fallout 4, en nog heel wat....
Heb volgens mij 20+ spellen in Steam geïnstalleerd staan :p

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:01

Nogne

>.<

Fallout 4 op PS4, en Elder Scrolls Online / CS:GO op PC.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xscept
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:23
Leuk topic!
Ik speel vooral Civilization V(probeer diety met elke civ te halen met alle dlc's) en verder speel ik CS:GO, payday 2 en Skyrim. Allemaal op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-07 11:40
Van de sint Watch Dogs gekregen voor de 360 dus daar ben ik nu mee bezig.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:14
Heb net Life is strange uitgespeeld (erg goeie game trouwens). Zit aan het einde van Final Fantasy X Remaster en tussendoor speel ik Fifa en Rocket League. Moet toch weer eens een poging Bloodborne doen, ik heb de eerste baas nog niet neer en dat frustreert. Hetzelfde had ik met Dark Souls, maar als het eenmaal loopt werd ik er volledig ingezogen..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:26

Cyphax

Moderator LNX
ScrooLoose schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:26:
FTL ...pfffft
Moeilijk spel, heb het vorig jaar ook met cheats geprobeerd en nog kan ik niet winnen, 1 van de moeilijkste spellen die ik gespeeld heb :Y
Hehe zijn daar cheats voor? Dat spel is zo moeilijk, als ik het op Easy speel ga ik vaak voor het eind al dood. :+ Maar da's ook de bedoeling, korte spelletjes, we zien wel hoe ver we komen. Moderne Oregon Trail. ;)
Zelf hop ik tegenwoordig van het ene spel naar het andere omdat ik anders gauw flauw word van een spel.
Metal Gear Solid V, Defense Grid 1 + 2, Super Meat Boy, Daylight, Dark Souls 2, Hard West, Fallout 4, en nog heel wat....
Heb volgens mij 20+ spellen in Steam geïnstalleerd staan :p
Ik heb m'n hele Steam library geinstalleerd staan, 130 titels. Het vult bijna een terabyte maar ik word wel vrolijk van m'n eigen backlog. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:09
Afgelopen week AC: Syndicate uitgespeeld. Komende week de Jack the Ripper DLC daarvoor aanschaffen. Nu bezig met Mad Max (die bevalt mij erg goed), daarna wachten Rise of the Tomb Raider en Fallout 4. Fallout 4 wacht ik bewust nog even mee tot ie wat meer gepatched is.

Tussendoor nog wat Forza 6 en Need for Speed 2015. Alles op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Oja ik was unreal tournament 2003 helenaal vergeten, die speel ik veel op mn laptop. Moeilijkheid op inhuman, zoom instagib en knallen maar :9

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 13-12-2015 11:54 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-07 22:52
League of Legends..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rx101
  • Laatst online: 31-10-2024
starcraft 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 23:19
Ik speel eigenlijk alleen maar 2 games.
Ten eerste Counter Strike Global Offensive met andere tweakers.
Maar daarnaast ook veel Just Cause 3. Een van de leukste games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Echt geweldig om soms wat rond te racen, dan wat op te blazen, dan wat te vliegen, weer wat op te blazen. Echt geweldig om te doen.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-06 16:38
Sinds Blops3 uit is geen enkele andere game meer aangeraakt. Heb zelfs al mijn csgo skins verkocht. Sinds gister echter weer verder gegaan met ESO (eindelijk). Elke dag had ik zoiets van: vanavond lekker op pad gaan en questen, maar toen ik eenmaal achter men pc zat was de blops3 drang te groot.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik heb vandaag tot heden Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 "online" gedaan, ik vind het leuke levels

[ Voor 15% gewijzigd door Van der Berg op 13-12-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik speel zelf vnl. Xenoblade Chronicles X op de Wii U en Call of Duty Black Ops 3 op de PS4 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Black Ops 3 bevalt hij? Ik ga eerst voor "Fallout 4" daarna FIFA 16 en wil later ook Black Ops 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:47
Final Fantasy VII, again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Trackmania en Factorio. Die laatste is een indiegame in ontwikkeling, maar zéér het proberen waard, het is al volledig speelbaar en het slurpt je uren erg makkelijk op. Bij Trackmania is het "hmm, gold verslagen, ik moet author ook kunnen verslaan", en dat dan op alle levels :)

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 715989

Black Ops III & GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NFS3HP1
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-01-2023

NFS3HP1

Helpt graag bij BBG's

Ik ben enkele dagen geleden begonnen met het spel 'Emergency' uit juli 1998, een maand na de release van Windows 98. Het was het allereerste computerspel dat ik speelde, maar heb het vanwege de moeilijkheidsgraad nooit kunnen uitspelen destijds.

Het spel loopt verrassend goed op Windows 10 Pro 64-bit. Er was geen enkele aanpassing nodig om het spel werkende te krijgen (zelfs geen compatibiliteitsmode). Ondanks de resolutie van 800 x 600, het gebrek aan een duidelijke uitleg van de missies, eenheden die orders 'vergeten' als ze tegen andere eenheden aanstaan, is de gameplay fascinerend voor een liefhebber van strategische spellen. Ik heb sinds tijden niet zoveel plezier meer gehad met een computerspel.

Naast dit spel speel ik eigenlijk alleen nog maar Europa Universalis IV (met uitbreidingen) van Paradox Interactive. Dit spel is een Grand Strategy Game, en stelt je in staat om ieder land dat bestaan heeft tussen 1444-1821 te leiden. Dankzij de stevige moeilijkheidsgraad en de enorme hoeveelheid opties verveelt het spel nooit.

Intel Core I5 760 2.8GHz (@3.6GHz OC) - Nvidia GeForce MSI GTX480 (1.038V, Core Clock @825MHz, Shader Clock @1650MHz, Memory Clock @ 2000MHz OC) - 8GB Kingston DDR3 RAM (1380MHz) - 1TB Samsung HDD - CM GX750(w) - CM Gladiator 600 - Win 10 - Stock koeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Dota2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Fallout 4 sinds de release, maar de afgelopen weken wat minder ivm Starcraft 2, en daarnaast ook wat FM2016 :P Heeft iemand wat tijd over voor me? :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:46
Zelf bezig met Rocket Leauge, CoD: BO III en The Witcher III allemaal op PS4. Daarnaast speel ik ook WoW op PC maar dat eigenlijk steeds minder vanwege het gebrek aan content atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 23:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hearthstone, bijna dagelijks sinds release
Fallout 4, in het begin veel, nu is de hype er voor mij wel weer af
Anno 2205, in het begin veel, maar dit is geen game die mij lang weet te boeien
Starcraft II, 2x per week sinds release LotV
Watch Dogs, recentelijk weer opgepakt, toch wel leuke game. Kan op de PC ook met controller gespeeld worden, wat goed is voor de afwisseling van m'n handbewegingen.
Prison Architect, geinig, maar meestal heb ik het geduld niet om het te spelen
Planetside 2, hele leuke gratis FPS, speelde ik heel veel, tot Fallout 4, Anno 2205 en SCII kwamen..
GTA V, zeer incidenteel nog. Heb hem sinds dag 1, maar het viel mij wat tegen. De lange wachttijden bij Online was al heel snel zat en na verloop van tijd vond ik het steeds moeten wisselen van character tijdens de single player ook wel een beetje suf. Het kan overigens goed zijn dat ik wat verkeerd doe, het is immers een open game.

En aangezien plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden.. dit is mijn background.. 8)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/exbybgYX2wWeJGHiwIjAq36g/thumb.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-07 15:29
PS3 GTA V, online, blijft leuk om het ene moment samen te werken met wat mensen en ze het volgende moment een kogel door de kop te jagen :P
PS3 The last of us, net mee begonnen, best leuk.
Tablet Real Racing 3, lekker racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07 21:09
Op dit moment speel ik veel:
-Dota 2
- Witcher 3

Witcher 3 laatst opgepakt bij sale. Ongeveer 18 uur gespeeld. Dota 2 speel ik nog steeds dagelijksen ongeveer 1800 uur gespeeld.

Fallout zal straks op mijn lijst komen... Als deze wat goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanditZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-07 14:41
Ik speel 2 free to play games. League of legends... iedereen wel bekend neem ik aan. Het andere spel heet Dransik, free to play 2d mmrog... nostalgie van 13 jaar terug. Met twee vrienden van vroeger weer begonnen, voel je vrij om bij ons aan te sluiten! www.dransik.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Fallout 4 op de pc, Fallout Shelter op de iPad en Fantasy Life op de 3DS.
Maar veel te weinig tijd om echt te gamen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260522

Momenteel ben ik behoorlijk verslingerd aan Osu!mania, maar daarbuiten veel fallout 4.
Vlak daarvoor heb ik de complete HalfLife serie (tot nu toe) nog maar eens gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-07 19:33
Audiosurf 1 op de PC (2 heeft gewoon slechte muis besturing, de muis bewegingen lijken instabiel)

Daarnaast, Pokemon Omega Ruby op de 3DS en Lego Batman 3 op de Vita, in dat laatste geval momenteel alle games uitgespeeld en wachtend op mijn pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-07 05:05
Kirby The Crystal Shards op de N64 en Crash Bandicoot op de PSX. Heerlijk retro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:41
Ik heb vorige week eindelijk de Uncharted Collection uitgespeeld op de PS4. Nu wissel ik een beetje af tussen Driveclub en gouden titels als Cities Skylines, Rollercoaster Tycoon (2/3) en Battlefield (3/4/Hardline) op de PC.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-07 21:24
Vandaag helldivers ontdekt. Erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier JC3 vooral. Wil Fallout 4 weer oppakken voordat ik volledig "uit het verhaal" ben (misschien maar beter ook, kan ik JC3 even aan de kant leggen tot de patch er is en de performance hopelijk beter is). Verder ook Halo 5 af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Zeer leuke topic vooral om te lezen en zelf misschien inspiratie op te doen. Wat ik de afgelopen tijd vaak heb gespeeld is.

Minecraft skyblock (laatste versie kom je heel ver)
H1Z1
GTA 5
Stronghold Crusader(online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-07 22:37
Zeer leuk topic om wat inspiratie op te doen, sinds ik Dying Light (het verhaal) heb uitgespeeld wacht ik met smart op de uitbreiding.

Samsung Galaxy S5: Trials Frontier, The Walking Dead: No Man's Land.
Nintendo 3DS: Paper Mario Sticker Star
Nintendo WiiU: Animal Crossing Amiibo Festival
PC: Rocket League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-07 11:43

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Fifa 16, Call of Duty black ops III en Halo 5 op de Xbox one... na een paar jaar niet zo veel gegamed te hebben moet ik wel echt weer wat 'trainingsuren' maken voordat ik online fatsoenlijk mee kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 11:32
Ik ben op het moment nog steeds bezig met The witcher 3. Heb net de Game of Thrones serie van Telltale uitgespeeld waardoor ik nu weer tijd heb voor the witcher.
Ondertussen speel ik nog regelmatig een potje Counter Strike: GO met een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Playstation All-Stars: Battle Royale op de PS3
Ms. Germinator en Star Wars Pinball op de PSVita
Never Alone op de PSVita. Deze game heb ik uitgespeeld. Valiant Hearts: The Great War lijkt me een leuke game om nu op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:58

BM

Moderator Spielerij
Opsomstopics voegen niet gek veel toe. Deze gaat dicht

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.