Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06 12:11
Hallo medetweakers,

Ik erg me voortaan aan de look van glas en vuur van de default texturepack. Nu vraag ik me af hoe ik de default texturepack moet editen. Zou iemand mij dit stap voor stap willen uitleggen? Alvast bedankt!

-Apiaan :)

-De glas randjes moeten weg
-en het vuur als je in de fik staat moet lager

Zoals je waarschijnlijk wel weet, wordt er bij dergelijke onduidelijkheden/vragen wel eerst enige eigen inzet verwacht. Dus niet meteen een vraag erin knallen, alvorens zelf het e.e.a. te hebben uitgezocht. Welke stappen heb je zelf al ondernomen om de gewenste duidelijkheid te verkrijgen? Levert dat allemaal niks op, dan kun je alsnog je vraag stellen. Maak daarbij ook melding van wat je zelf allemaal al hebt ondernomen om de duidelijkheid te krijgen. Dan geef je ook blijk van enige moeite die je hebt gedaan om het antwoord te vinden en dan kan men je bovendien ook beter en gerichter van dienst zijn in de adviezen die je krijgt....

[ Voor 50% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-12-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn toch (online) editors?
http://resourcepack.minecraft.novaskin.me/texturepacks bijvoorbeeld....
Een beetje uitproberen enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Op die site staan niet alle kleuren glas en dat vuur.

[ Voor 64% gewijzigd door Apiaan op 12-12-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En de andere online editors die je uiteraard even bekeken hebt? Zal er toch minimaal wel 1 tussen zitten die kan wat je wil ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Heb al andere bekeken maar dan zie ik alleen downloads maar ik weet dus niet hoe ik die moet gebruiken. Ik heb het geprobeerd met resourcepack workbench maar dan opent ie het bestandje niet met paint maar met een vage code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Er lijken me om eerlijk te zijn genoeg tutorials en wat dan ook te vinden over hoe je een texture pack installeert (als in: neerzet in je folder .minecraft/resourcepacks/). Vervolgens kun je daar makkelijk zien hoe ze opgebouwd zijn (.png's met specifieke namen in specifieke mappen).
Ik zou beginnen met een uitgebreid texturepack als Faithful 32 te downloaden, en daarvan kun je de bestanden die je wilt pakken en veranderen. Dat we je stap voor stap uit gaan leggen hoe het moet is niet de bedoeling hier op GoT.

[ Voor 9% gewijzigd door Migrator op 13-12-2015 21:09 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Ik heb genoeg tutorials op youtube gezien. Maar het probleem is: dat als zij een bestandje openen het opent op paint.net en als ik een texturepack bestand van een blok open het opent in een kladblok bestand met een vage code erin. En ik wil gewoon de default texturepavk editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Het is bijna gelukt!, ik wou het glas editen dat heb ik gedaan en opgeslagen in een ander texturepack dus mijn zelf gemaakte glas vervangen door een andere alleen toen ik minecraft opstarte kon ik niet door het glas heen kijken. Ik heb paint gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Het is gelukt! Topic kan worden gesloten
Pagina: 1