Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wil ik er op gaan gamen, maar daarnaast maak ik ook gebruik van Adobe Creative Cloud programma's (Photoshop, Illustrator, Premier Pro, ...)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max budget is €1500,-. Goedkoper mag altijd!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn MSI GTX 960 ME100 videokaart en Creative Titanium geluidskaart mee. PS. Ik wacht met het upgraden van mijn GTX 960, zodra Nvidia met een nieuwe reeks kaarten komt, dan pas zal ik dat doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een toekomstbestendige systeem nodig dat voor een lange tijd mee zou kunnen gaan.
Daarom heb ik voor een 6 core Intel Haswell-E gekozen i.p.v. een 4 core Intel Skylake.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd een Asus moederbord gehad en dat is me altijd goed bevallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem is plezierig, maar het moet voornamelijk zo toekomstbestendig mogelijk zijn.
Ga je overklokken?
Uiteraard
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van deze onderstaande systeem en wat zouden jullie er aan veranderen?
Alsnog heb ik wel een paar vragen opgesteld voor jullie
Voornamelijk wil ik er op gaan gamen, maar daarnaast maak ik ook gebruik van Adobe Creative Cloud programma's (Photoshop, Illustrator, Premier Pro, ...)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max budget is €1500,-. Goedkoper mag altijd!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn MSI GTX 960 ME100 videokaart en Creative Titanium geluidskaart mee. PS. Ik wacht met het upgraden van mijn GTX 960, zodra Nvidia met een nieuwe reeks kaarten komt, dan pas zal ik dat doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een toekomstbestendige systeem nodig dat voor een lange tijd mee zou kunnen gaan.
Daarom heb ik voor een 6 core Intel Haswell-E gekozen i.p.v. een 4 core Intel Skylake.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd een Asus moederbord gehad en dat is me altijd goed bevallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem is plezierig, maar het moet voornamelijk zo toekomstbestendig mogelijk zijn.
Ga je overklokken?
Uiteraard
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van deze onderstaande systeem en wat zouden jullie er aan veranderen?
Alsnog heb ik wel een paar vragen opgesteld voor jullie
- Welke merk raden jullie mij aan voor een data harde schijf en/of welke type? Zelf dacht ik eerst aan een Seagate Barracuda 3TB, maar veel nare reviews over gelezen. Dan maar een vertrouwbaar WD Blue, met 5400 RPM
? - Momenteel heb ik een een quad-channel Kingston HyperX set als RAM toegevoegd aan mijn lijstje. Is 2666Mhz gelijk te bereiken en moet ik hiervoor mijn CPU overklokken? Is daarnaast de voltage belangrijk, zie dat de default 1.2v is en bij sommige sets zie ik 1.35v. Wat raden jullie aan?
- Hoe zit het met de FSB ratio? Momenteel met mijn Q9450 en DDR2 ram zorg ik ervoor dat alles 1:1 draait. Gaat dit met nieuwere processoren ook op het zelfde manier?
- Ik zat te kijken naar modulaire voedingen, zelf heb ik voor positieve dingen gehoord over Seasonic. Wat zouden jullie mij aanraden? 80+ Gold certified, andere merk?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 5820K Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Asus X99-A/USB 3.1 | € 263,95 | € 263,95 |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 84,99 | € 84,99 |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ATX Grijs | € 161,95 | € 161,95 |
| 1 | NZXT Kraken X61 | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 108,95 | € 108,95 |
| 1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.445,74 | |
[ Voor 1% gewijzigd door VipR! op 13-12-2015 12:39 . Reden: Lijstje aangepast ]