Tourniquet123 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:59:
Hoebedoel je dat precies want de 660 zijn mid range kaarten dus upgraden naar een high end kaart zal natuurlijk wel performance toevoegen.
Ik heb bij de recente AAA titels last van lage fps zeker als je de hoogste instellingen aanhoud, Witcher 3 bijvoorbeeld is erg zwaar en momenteel bij Fallout 4 heb ik ook de settings op medium/high gezien de fps drop die frequent voorkomt bij sommige gebieden.
Welke thread refereer je naar en gaat dit specifiek over een SLI 660 setup ?
Ja, het is een mid-range kaart ja. Maar als je daar SLI van hebt, staat het ongeveer gelijk aan een high-end kaart.
Hoeveel FPS heb je precies? Minimum en maximum
Ik zie nu dat ik vergeten ben de link er achter te plakken. Hier alsnog de link:
http://www.tomshardware.c...0205/gtx-660-sli-970.html
Het gaat hier om een 1440p scherm, dus bedenk wat een invloed het gaat hebben op jouw 1080p scherm.
Alhoewel ik niet zo'n fan ben van SLI, is het natuurlijk altijd beter om een single GPU in je pc te hebben. Bijna geen enkele (bekende) game ondersteund het, en als ze het ondersteunen, is het vrij buggy. Een GTX 970, 2e hands R9 290 of R9 390 zal sowieso minder hitte produceren en minder stroom trekken, en dus efficiënter zijn.
Dan kan hij beter overstappen naar Intel. Intel heeft over het algemene goede single-core en goede multi-core performance. Maarja, dan moet hij ook weer een ander moederbord kopen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Anonymoussaurus op 12-12-2015 18:54
]