[Media Markt] Geld terug vragen voor product - hoe en wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06 12:52
Hallo Tweakers,

Ik wil graag iemands ervaring met betrekking tot het kopen van een media markt product (via de online web shop) en deze vervolgens retour sturen.

Ik lees namelijk dat er vaak iets fout gaat met retourneren (ook vara geeft veel klachten van slechte service).

Ok:

ik heb 3 dagen geleden via de media markt webshop een ps4 gekocht (niet wetend dat ik er zelf 1 krijg voor kerst).

Ik wil dat ding retour sturen maar wat is wijsheid? naar een plaatselijke winkel en hem daar inleveren? (volgens de regels is dit mogelijk, maar krijg je niet direct je geld terug??), of gewoon in de originele doos zoals hij geleverd is retour sturen en wat foto's maken en bewijs van verzending regelen?

Ik wil mijn geld zsm terug en wil niet dat er achteraf iets fout gaat door toe doen van media markt.

Ik ben vrij sceptisch gezien het aantal negatieve meldingen over de service van de media markt, misschien is dit niet terecht, maar wil dit graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En toe belde je de Mediamarkt klantenservice op en stelde je ze de vraag. Allerlei problemen zien voordat je zelf iets geprobeerd hebt is niet de bedoeling.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.