MacBook Pro zit vast in Windows 10 Boot Camp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 520668

Topicstarter
Hallo,

Heb sinds gisteren een MBP aangeschaft, ik wou de bootcamp eens uittesten maar na de OS geinstalleerd was zat die vast op REAL-TEK op het bureablad bij de driver updates enz toen heb ik manueel de realtek geinstalleerd en ging die mooi verder met de andere drivers, plots blue screen of death 'sorry er is iets foutgelopen (denk ik)' en daarna start die enkel nog op in windows 10.

Ik probeerde daarna via het bootcamp icoontje links onderaan maar dat blijkt er helemaal niet te zijn dus hoe kan ik zsm die bootcamp er weer af gooien en starten in OS X?

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-07 14:07
Kan je bij het opstarten niet alt ingedrukt houden en dan booten naar osx?

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zal dit nu eens proberen ben nieuw in de mac wereld dus wist dit niet. Bedankt voor het snelle antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
lukt niet met alt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
probeer bootcamp verder te installeren nu maar blijft maar vastzitten op realteak-audio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Houd CMD+R in en start op, je komt in recovery modus. Daarna in recovery modus de opstartschijf aanpassen naar OSX mode, en je bent een herstart later weer in OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je wat toe te voegen hebt aan je post, gebruik dan de 'Wijzig' knop, en post niet drie keer achter elkaar :)

Booten met Alt zou moeten werken, tenzij je OS X compleet hebt verwijderd. Zet de computer uit, zet 'm aan en zodra je de 'gong' hoort, houd alt ingedrukt. Op een gegeven moment krijg je dan twee (of meer) schijven te zien, een voor Windows en een voor OS X.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de realtek in de bootcamp map verwijderd, installatie bootcamp nu compleet en kan in beide booten werkt perfect bedankt voor de posts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:13
Lukt wel, maar je moet pas op Alt drukken en vast houden als je de chime gehoord hebt. ;)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
*snip* dit voegt weinig toe

[ Voor 78% gewijzigd door Daedalus op 13-12-2015 13:08 ]

Pagina: 1