Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:28
Voor de photoshoppers hier, ik heb een verzoek.

Ik ben afgelopen zaterdag vader geworden van een prachtige zoon. Tot ons grote verdriet moeten we afscheid nemen van onze kleine man.

Nu hebben we een hele mooie foto van hem waarop hij zijn oogjes open heeft, maar op deze foto zijn ook de slangetjes van de beademing zichtbaar en wat pleisters.

We zouden het heel fijn vinden als iemand hier een "normale" foto van zou kunnen maken.

Mocht iemand het zien zitten om ons hier mee te helpen, stuur me dan een PB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Ik zou graag helpen, maar schat dat er betere photoshop guru's hier zijn in het retoucheren van foto's. Zal het topic in de gaten houden, mocht er niemand zich melden dan wil ik jullie zeker helpen.

Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Gezien de grootte van de community hier tov dat van Reddit is het misschien ook waard om het daar even te proberen.
De subreddit Photoshop Requests levert over het algemeen erg mooie resultaten, al kan ik begrijpen dat je het misschien niet daar wil plaatsen ivm privacy redenen.

Heel erg veel sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht de overige reacties nog even af en anders zou ik eens een poging wagen op Reddit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:42
Heel erg veel sterkte! Jammer genoeg ben ik niet goed met Photoshop, maar er zijn hier mensen erg goed! Ik hoop echt dat zij dit topic zien en je willen helpen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan je niet helpen, wel wil ik je heel veel sterkte wensen. Wat een vreselijk nieuws :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vanavond best even kijken wat ik voor je kan betekenen. Een guru wil ik mezelf niet noemen, maar ik ben wel redelijk bedreven in Photoshop inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
Er zijn al een aantal personen druk voor ons aan de gang, echt geweldig!

@Woutoud, stuur me anders even je email adres via een PB, dan mail ik je de foto!

Super bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Laatst online: 25-09 09:10
Goed om te lezen dat er mensen bezig zijn. Ik ben zelf geen ster met fotoshop, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. :-(

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Danielson schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:48:

Ik ben afgelopen zaterdag vader geworden van een prachtige zoon. Tot ons grote verdriet moeten we afscheid nemen van onze kleine man.

Nu hebben we een hele mooie foto van hem waarop hij zijn oogjes open heeft, maar op deze foto zijn ook de slangetjes van de beademing zichtbaar en wat pleisters.

We zouden het heel fijn vinden als iemand hier een "normale" foto van zou kunnen maken.

Is het gelukt om iemand te vinden? Ik verbaas me over de weinige reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Danielson schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:48:

Is het gelukt om iemand te vinden? Ik verbaas me over de weinige reacties hier. Als het nog niet gelukt is, wil ik je vraag wel in een Photoshop topic posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Danielson contact gehad en voor zover ik begrijp is aan het verzoek nu naar wens voldaan. :)
Pagina: 1