Coolblue levert niet conform afspraak

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 13:22
Vorige week vrijdag is onze wasmachine defect gegaan en heb 's avonds daarom een nieuwe besteld. Omdat ik hem zaterdag in huis wilde hebben heb ik uiteindelijk bij coolblue besteld omdat zij aangeven dat spullen die voor 23.59 uur besteld zijn de volgende dag in huis zijn. Omdat ik vrij laat besteld heb, heb ik nog gebeld en dit werd bevestigd door coolblue. Als ik de wasmachine bij een andere winkel had besteld was ik goedkoper uit geweest (tot 150 euro (bemel & kroon)), maar omdat coolblue de volgende dag zou leveren toch voor coolblue gekozen. De volgende ochtend zag ik in mijn mail staan dat ze maandag pas zouden leveren.

Ik heb coolblue hierover gebeld omdat ik nu wel compensatie verwacht, maar zij willen hier niet aan meewerken.

Heb ik nu gewoon pech of kan ik hier nog iets mee?

Terug sturen van de wasmachine is trouwens geen optie vanwege de samsung actie die tot 6 december liep en ik dan dus 250 euro misloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat staan er in de algemene voorwaarde over dat voor 23:59 bestelt morgen in huis?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:17

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic doe ik dicht. Wat heb je zelf al opgezocht en gevonden? Het is hier niet dump uw vraag en krijg antwoord. Op GoT verwachten we eigen inzet.

Dit topic is gesloten.