Door RMA een coupon gekregen van €100 op de Steelseries site, wil nog wel wat extra's besten voor evt. andere accessoires.
Ik zoek een?
Headset van Steelseries plus andere accessoires. Een muis misschien, of zit er nog andere leuke dignen op de winkel.
Wat is je budget?
€100 coupon gekregen door RMA, max €150 in totaal alleen op de Steelseries-site.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, muziek luisteren voor de headset vooral.Gewoon een all-rounder.
Wat heb je zelf al gevonden?
Steelseries 9H met de Rival 100. Of is de 9H al niet een beetje outdated, dat weet ik niet. Ook heb ik muizen laatst niet gevolgd, dus geen idee of het echt een goede muis is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij is het wel duidelijk zo; graag wat tips over welke dingen leuk te bestellen zij op de Steelseries site.
Ik zoek een?
Headset van Steelseries plus andere accessoires. Een muis misschien, of zit er nog andere leuke dignen op de winkel.
Wat is je budget?
€100 coupon gekregen door RMA, max €150 in totaal alleen op de Steelseries-site.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, muziek luisteren voor de headset vooral.Gewoon een all-rounder.
Wat heb je zelf al gevonden?
Steelseries 9H met de Rival 100. Of is de 9H al niet een beetje outdated, dat weet ik niet. Ook heb ik muizen laatst niet gevolgd, dus geen idee of het echt een goede muis is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij is het wel duidelijk zo; graag wat tips over welke dingen leuk te bestellen zij op de Steelseries site.