Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en normaal licht werk. Geen videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk met de beste kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zou wat spullen mee kunnen nemen om de prijs te drukken zoals. Kast, ssd en hdd. Maar kan natuurlijk ook mijn oude computer gewoon verkopen en dat in mijn nieuwe computer stoppen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag voor het eerst een systeem met 2 videokaarten. Vlotte i7 zoals bijvoorbeeld een i7 6700k.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games op 120 FPS draaien.
Ga je overklokken?
Stock moet voldoende zijn om alles voorlopig vloeiend te kunnen draaien. Zo niet dan ga ik wel overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen qua een aantal zaken.
1. Hexa-core zijn geld waard?(voor gamen) Denk persoonlijk van niet. Kan dat volgens mij altijd veel beter in een 2de GPU steken.
2. Is het verstandig om nu 2 dikke kaarten te kopen (980ti bijvoorbeeld) nu direct x 12 om de hoek is?
Iets in deze richting bijvoorbeeld:
Gamen en normaal licht werk. Geen videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk met de beste kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zou wat spullen mee kunnen nemen om de prijs te drukken zoals. Kast, ssd en hdd. Maar kan natuurlijk ook mijn oude computer gewoon verkopen en dat in mijn nieuwe computer stoppen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil graag voor het eerst een systeem met 2 videokaarten. Vlotte i7 zoals bijvoorbeeld een i7 6700k.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games op 120 FPS draaien.
Ga je overklokken?
Stock moet voldoende zijn om alles voorlopig vloeiend te kunnen draaien. Zo niet dan ga ik wel overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen qua een aantal zaken.
1. Hexa-core zijn geld waard?(voor gamen) Denk persoonlijk van niet. Kan dat volgens mij altijd veel beter in een 2de GPU steken.
2. Is het verstandig om nu 2 dikke kaarten te kopen (980ti bijvoorbeeld) nu direct x 12 om de hoek is?
Iets in deze richting bijvoorbeeld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 177,87 | € 177,87 |
| 2 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 721,- | € 1.442,- |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 45,80 | € 45,80 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/16 | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Corsair RM850 | € 141,80 | € 141,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.325,42 | |
[ Voor 56% gewijzigd door Trixh op 12-12-2015 01:52 ]