Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-08 23:03
Hallo,

ik heb pas een Lumia 640 gekocht. Ik heb een Jabra Revo Wireless headphone die op blutooth werkt (versie 3.0), die herkend en gekoppeld wordt door de Lumia 640. Er komt alleen geen geluid door in de headphone. Volgens Microsoft lukt dat niet omdat de Lumia BT versie 4.0 heeft en mijn headphone versie 3.0, en dat is volgens hen niet compatibel. Ik heb echter ook een Samsung Wireless Audiodock met BT, die heeft ook vesie 3.0 en daar kan ik perfect mijn Lumia mee koppelen en muziek afspelen.

Iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg om toch mijn Revo met mijn Lumia kan verbinden en muziek te horen krijg ?

Tanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Al geprobeerd het vinkje bij "geavanceerd" aan te zetten (een andere bluetooth audioverbinding gebruiken voor spraak)?

Ik heb af en toe ook problemen met het koppelen van nieuwe apparaten.
Duurt een paar minuten en paar keer proberen.
Je kan eventueel ook nog even de app "Gadgets" gebruiken voor het koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
Opgepleurd schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:12:Al geprobeerd het vinkje bij "geavanceerd" aan te zetten (een andere bluetooth audioverbinding gebruiken voor spraak)?
Ja, en dat geeft geen verschil .... :'(
Opgepleurd schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:12:Ik heb af en toe ook problemen met het koppelen van nieuwe apparaten.
Duurt een paar minuten en paar keer proberen.
Je kan eventueel ook nog even de app "Gadgets" gebruiken voor het koppelen.
Het koppelen op zich is geen probleem, dat gebeurt kwasi meteen.
De app "Gadgets" komt in de lijst op de Lumia 640 niet voor ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Die app 'Gadgets' is er volgens mij alleen onder Windows 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

coenox schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:20:
Die app 'Gadgets' is er volgens mij alleen onder Windows 10.
Incorrect. Ik draai nog 8.1 op mijn 640 en heb de app Gadgets. Als je hem niet hebt, kun je hem dan wel uit de store downloaden?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Migrator schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:25:
[...]

Incorrect. Ik draai nog 8.1 op mijn 640 en heb de app Gadgets. Als je hem niet hebt, kun je hem dan wel uit de store downloaden?
My bad. Dank, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
Migrator schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:25:
Hmmm, via de link is de app niet te downloaden, en als ik ernaar op zoek ga via de Store op mijn Lumia, wordt de app niet gevonden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:39

Wallie

Herr

Ik heb een Jabra REVO Wireless icm een 640XL 4G Dual Sim, geen enkel probleem, gebruik hem al een jaar (nu met W10M).
Geeft hij bij het bluetooth apparaat ook aan dat de Jabra voor "Muziek" kan gebruiken?

Enne... werkt hij wel goed met een andere telefoon?

[ Voor 41% gewijzigd door Wallie op 18-12-2015 08:50 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
Rrevo werkt perfect met andere telefoons/apparaten. Heb idd nog niet gekeken bij BT instellingen voor "muziek", maar dat ga ik morgen eerst doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
In het menu op de Lumia staat als die via BT is verbonden de verbinding standaard al ingesteld op spraak/muziek, daar kan je kennelijk niks meer aan veranderen. Enige extra optie is een ander toestel voor spraak koppelen, maar dat is hier niet van toepassing ....
Pagina: 1