Momentum On-ears 2.0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=momentum+2.0

Er staan heel veel Momentum 2.0 On-ear items in de pricewatch die op "Wordt verwacht" staan. Een geval van gebrekkig onderhoud want deze zijn echt al maanden overal te koop. Een aantal van deze items staan ook dubbel in de pricewatch (ook in de unsorted categorie, daar wel met prijzen). Bijvoorbeeld:

pricewatch: Sennheiser Momentum 2.0 on-ear voor iPhone (Zwart)
pricewatch unsorted: Sennheiser Momentum 2.0 i - On-ear koptelefoon - Black
Dit zijn twee items voor één en hetzelfde product.

Ik weet niet of dit iets is wat wij gebruikers kunnen oplossen (ik heb er in ieder geval geen ervaring mee). Lijkt me het handigste als iemand van de crew ernaar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

dusty-2011 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:26:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=momentum+2.0

Er staan heel veel Momentum 2.0 On-ear items in de pricewatch die op "Wordt verwacht" staan. Een geval van gebrekkig onderhoud want deze zijn echt al maanden overal te koop. Een aantal van deze items staan ook dubbel in de pricewatch (ook in de unsorted categorie, daar wel met prijzen). Bijvoorbeeld:

pricewatch: Sennheiser Momentum 2.0 on-ear voor iPhone (Zwart)
pricewatch unsorted: Sennheiser Momentum 2.0 i - On-ear koptelefoon - Black
Dit zijn twee items voor één en hetzelfde product.

Ik weet niet of dit iets is wat wij gebruikers kunnen oplossen (ik heb er in ieder geval geen ervaring mee). Lijkt me het handigste als iemand van de crew ernaar kijkt.
Thanks, ik heb de hele Momentum 2.0 serie (of Momentum (M2) zoals Sennheiser het zelf noemt) nagelopen en alles staat nu zoals het zou moeten staan. Prijzen staan er inmiddels ook bij, dus de Pricewatch is weer up to date wat betreft de Sennheiser Momentum (M2) koptelefoonlijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Glaanie schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:34:
[...]

Thanks, ik heb de hele Momentum 2.0 serie (of Momentum (M2) zoals Sennheiser het zelf noemt) nagelopen en alles staat nu zoals het zou moeten staan. Prijzen staan er inmiddels ook bij, dus de Pricewatch is weer up to date wat betreft de Sennheiser Momentum (M2) koptelefoonlijn :)
Bedankt!