Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help! mijn microfoon werkt plots niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Plotseling is mijn microfoon ermee gestopt en de audio werkt nog wel gewoon in de headset, het is een sharkoon rush core(dus niet high quality) maar dit zou niet de reden moeten zijn waarom hij het niet meer doet. Ik heb hem aangesloten op de 2 front ports voor audio en mic. Het probleem is dat mijn microfoon niet reageert op mijn stem, maar er is te zien bij opname apparaten dat hij wel de audio weer afspeelt van mijn headset zelf. luister ik dus een muziekje dan gaan de balkjes op en neer bij de microfoon. Praat ik of is er geen geluid dan zijn er standaard 2 balkjes. Ik heb het hele internet afgestruind voor me gevoel maar heb niks gevonden wat werkte. Dit zijn de mogelijkheden die ik al heb geprobeerd:
-Stekkers verkeerd aangesloten (nee)
-Front port(s) kapot (nee)
-verschillende dingen gedaan in audio mix ook niks geholpen.
-de mic staat ook niet uitgeschakeld.

Zoals ik al zei weet ik dus echt niet wat ik moet doen. Misschien is het iets heel simpels waar ik niet eens aan gedacht heb, maar voor mijn gevoel is het meer dan dat. Als iemand het antwoord op deze kwestie weet hartelijk dank!

Met vriendelijke groet Robbert. Heb ik iets niet aangegeven of goed geformuleerd zeg het en ik zal het direct aanpassen ik zit namelijk niet heel vaak op tweakers. :)