Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Logitech G402 vs G502 voor FPS games

Pagina: 1
Acties:

• ray3
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22-10 22:06
Hallo,

Weet iemand waarom de G402 door Logitech in de markt wordt gezet als de FPS muis van hun? Voor zover ik weet is hij alleen lichter en heeft hij minder knoppen. Is er een reden om de G402 te halen ten opzichte van de G502 behalve de prijs en bovenstaande punten?

Alvast bedankt.

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Omdat een lichter gewicht veelal door FPS gamers wordt gewaardeerd misschien? Not sure. Ik roep maar wat. Wie weet hoe de marketing mannen dat soort dingen bedenken.

Als je de Logitech marketing machine buiten beschouwing laat zijn het beide gewoon prima 'FPS' muizen. De G502 heeft de betere sensor, al durf ik te stellen dat een miniscule minderheid daar echt iets van gaat merken. Of je meer/minder knoppen wilt, of een iets lichter/zwaarder model wilt moet je zelf bepalen. Beide zijn in elk geval niet verkeerd.

[Voor 9% gewijzigd door Foritain op 11-12-2015 23:38]

Mr & Mrs Foritain YouTube, Discord, Instagram, Twitter, Reviews.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True