Beste Tweakers gebruikers,
Momenteel gebruik ik nu voor ongeveer 1 jaar mijn nieuwe en zelf in elkaar gezette pc en bevalt mij er goed. Nu zou ik haar toch wel nog wat sneller willen maken door een upgrade te doen. Hieronder zie je mijn componementen tot nu toe:
Crucial DDR3 Ballistix Tactical 2x4GB 1600 C8
Crucial SSD MX100 256GB
Fractal Design Define R5 Black
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Gigabyte G1.Sniper B5
Intel Core i5 4460
Microsoft Windows 8.1 OEM 64bit NL
MSI GeForce GTX 970 GAMING
Seagate 7200.14 ST2000DM001 2TB
Seasonic S12II-Bronze 520W
Nu is mij de vraag hoe ik deze PC nog sneller kan maken tijdens fps games en zou ik gelijkertijd ook willen streamen zonder frames te droppen. Als ik nu bijvoorbeeld CSGO stream heb ik een procesgebruik van 98% en het laden van games duurt ook wat langer.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Klopt het ook dat windows 10 helemaal niet snel werkt? Zijn er ook nog apps die ervoor kunnen zorgen dat mijn pc beter draait of andere manieren waardoor hij sneller kan worden?
Greetz,
Mrstephanx
Momenteel gebruik ik nu voor ongeveer 1 jaar mijn nieuwe en zelf in elkaar gezette pc en bevalt mij er goed. Nu zou ik haar toch wel nog wat sneller willen maken door een upgrade te doen. Hieronder zie je mijn componementen tot nu toe:
Crucial DDR3 Ballistix Tactical 2x4GB 1600 C8
Crucial SSD MX100 256GB
Fractal Design Define R5 Black
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Gigabyte G1.Sniper B5
Intel Core i5 4460
Microsoft Windows 8.1 OEM 64bit NL
MSI GeForce GTX 970 GAMING
Seagate 7200.14 ST2000DM001 2TB
Seasonic S12II-Bronze 520W
Nu is mij de vraag hoe ik deze PC nog sneller kan maken tijdens fps games en zou ik gelijkertijd ook willen streamen zonder frames te droppen. Als ik nu bijvoorbeeld CSGO stream heb ik een procesgebruik van 98% en het laden van games duurt ook wat langer.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Klopt het ook dat windows 10 helemaal niet snel werkt? Zijn er ook nog apps die ervoor kunnen zorgen dat mijn pc beter draait of andere manieren waardoor hij sneller kan worden?
Greetz,
Mrstephanx