Toon posts:

3310 secret game webpagina link???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen,

een gast uit me klas had maandag op radio 538 gehoord over de 3310 dat er een secret game op zit enzo. maar ze gaven ook een link maar die was ie vergeten op te schrijven |:(

maar hebben meer mensen dit gehoord of is het gewoon dat die gast uit ze nek loopt te lullen??

Verwijderd

zou ik ook wel willen weten :)

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
er zit idd een extra game in (kijk maar eens naar de nummers van de spelletjes in het spelletjes menu); hij is waarschijnlijk alleen tevoorschijn te halen met een datakabel, vraag me alleen niet hoe... :?

Verwijderd

Een oud spel van de Nokia 3210 zit erachter dacht ik! Dat spelletje waarmee je nummertjes moest ronddraaien toch? Of was het nou een ander?

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
zijn iig al vele topics over geweest...

Verwijderd

maar volgens mij is er nooit een antwoord uitgekomen, alleen dat er wel een extra spel bestond

heeft nou niemand die uitzending gehoord? |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja iedereen weet dat er een secret game is maar niemand weet hoe hem kan "unlocken" ????

VAAAG!!!!!

en dat van radio 538 is volgens mij een beetje gelul want niemand anders heeft het gehoord volgens mij?? maar ja wie luisterd er ook naar 538 |:( ;) stom ook van mij

Verwijderd

Ook zeiden ze dat je de tijdmelding kon wijzigen (0900-8002) maar dat was gelul. Ze hadden het tijdmelding bandje "opgenomen" en laten horen! Eerst belden ze echt en daarna tikten ze een code in op dat nummer en hingen ze op belden nog een keer (opname te horen) En hoppa 5 uur 38 hoorde je! NEP DUS!
Pagina: 1