uitroepteken naast mijn wifi symbool

Pagina: 1
Acties:
  • 45.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445336

Topicstarter
uitroepteken naast de wifisymbool krijg het niet weg, alleen als ik de telefoon uit en weer aan doe is hij weg maar als ik overstap naar 3g of 4g en dan weer naar wifi is het teken er weer ..wat kan ik er aan doen omdit weg te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Wat zegt de handleiding?

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:19
Ons meer vertellen. Zoals welke telefoon/OS en versie OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

idd wat meer info. Ik neem aan dat het andoid is.
Sinds lollipop wordt er volgens mij een test gedaan of er connectie naar buiten is.
Er is namelijk een verschil tussen aanmelden op een wifi punt en daadwerkelijk kunnen internetten.
Als de check (wat volgens mij gewoon een ping naar google.com is) goed is zal het uitroepteken verdwijnen.
Als de check niet lukt. Zal er een uitroepteken verschijnen ter indicatie dat je wel op een AP geconnect bent, maar dat internet waarschijnlijk niet werkt.
Meestal gaat hij later vanzelf weg. Of als je gaat browsen waardoor je telefoon weet dat er internet connectie is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-05 17:20
Anoniem: 445336 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:24:
uitroepteken naast de wifisymbool krijg het niet weg, alleen als ik de telefoon uit en weer aan doe is hij weg maar als ik overstap naar 3g of 4g en dan weer naar wifi is het teken er weer ..wat kan ik er aan doen omdit weg te krijgen 8)7
Man hoe kun je dit serieus posten zonder telefoon, provider and besturingssysteem te vermelden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry ik zit hier nooit op haha

maar gaat om wiko jam
android 5.1.1
provider tele2

wifi thuis werkt gewoon normaal alleen dat uitroepteken staat er steeds voor
zoals ik al zij doe ik de telefoon uit en weer aan dan is hij weg het uitroep teken ...maar als ik overstap naar 3g en dan weer naar wifi staat hij er weer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://i59.tinypic.com/244qxx4.jpg

zoals op de laatste foto zo teken

foto komt van internet :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 445336 op 12-12-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
misschien 'slimme netwerkwissel' aanstaan?

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kan het niet vinden onder netwerken ?

Open Instellingen
Kies tabblad Verbindingen
Kies Wi-Fi
Schakel nu de optie “Slimme Netwerkwissel” uit
Soms zit deze optie verstopt in de geavanceerde opties van Wi-Fi. Open dan eerst de Wi-Fi instellingen en kies daarna Geavanceerde instellingen. Schakel nu de optie “Slimme Netwerkwissel” uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
niemand iedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Volgens mij heb je geen connectie met het internet via WiFi ? Probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben je wel verbonden met het juiste wifi netwerk? Welk IP-adres heb je als je verbonden bent via wifi?
Wat heb je zelf nog meer gedaan in de afgelopen drie dagen dat je wachtte om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:57

ronaldm3

Apple Watch :)

Geeft het uitroepteken niet gewoon aan dat er een open wifi hotspot is?

Doet ie dit alleen thuis of ook elders?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44

TommieW

Numa numa.

ronaldm3 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:26:

Nee, het uitroepteken in Android betekent in het algemeen dat er geen netwerkconnectiviteit is.

Dus de TS zal even moeten kijken of de Google servers bereikt kunnen worden. Welke DNS servers gebruik je?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

DarkSide schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:38:
idd wat meer info. Ik neem aan dat het andoid is.
Sinds lollipop wordt er volgens mij een test gedaan of er connectie naar buiten is.
Er is namelijk een verschil tussen aanmelden op een wifi punt en daadwerkelijk kunnen internetten.
Als de check (wat volgens mij gewoon een ping naar google.com is) goed is zal het uitroepteken verdwijnen.
Als de check niet lukt. Zal er een uitroepteken verschijnen ter indicatie dat je wel op een AP geconnect bent, maar dat internet waarschijnlijk niet werkt.
Meestal gaat hij later vanzelf weg. Of als je gaat browsen waardoor je telefoon weet dat er internet connectie is.
Volgens mij klopt dit. Ga eens op internet/chrome en laad eens een site(bijv tweakers.net :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ronaldm3 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:26:

Nee, het uitroepteken verschijnt als er problemen zijn met de verbinding.
Dat kan zijn tussen het apparaat en het accespoint of router, of over de verbinding naar het internet.

Soms zijn er ook van die wifi hotspots, waar je eerst toestemming voor moet geven / voorwaarden accepteren e.d. Als je dat nog niet gedaan hebt, zie je ook datzelfde uitroepteken.
TommieW schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:28:
Nee, het uitroepteken in Android betekent in het algemeen dat er geen netwerkconnectiviteit is.

Dus de TS zal even moeten kijken of de Google servers bereikt kunnen worden. Welke DNS servers gebruik je?
Aangezien de TS niet echt overkomt als iemand met kennis van zaken (geeft ook aan hier bijna nooit te komen), denk ik niet dat hij weet welke DNS server hij gebruikt. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 15:50
Onduidelijk, onsamenhangend, er mist wat je al zelf geprobeerd hebt...

alle ingrediënten hoe een topic niet hoort.

@TS: Lees eens de faq door om te zien hoe je een topic maakt waarin je duidelijkheid creeert. Duidelijkheid? Dan ook een stuk zinnigere antwoorden. Daarmee creeer je begrip en bereidwilligheid om je daadwerkelijk te helpen....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.