uitroepteken naast de wifisymbool krijg het niet weg, alleen als ik de telefoon uit en weer aan doe is hij weg maar als ik overstap naar 3g of 4g en dan weer naar wifi is het teken er weer ..wat kan ik er aan doen omdit weg te krijgen

Addicted to silent computing
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Man hoe kun je dit serieus posten zonder telefoon, provider and besturingssysteem te vermelden...Anoniem: 445336 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:24:
uitroepteken naast de wifisymbool krijg het niet weg, alleen als ik de telefoon uit en weer aan doe is hij weg maar als ik overstap naar 3g of 4g en dan weer naar wifi is het teken er weer ..wat kan ik er aan doen omdit weg te krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 445336 op 12-12-2015 11:07 ]
Battle.net :: FazerFreak#2695
Power to the beat.
Nee, het uitroepteken in Android betekent in het algemeen dat er geen netwerkconnectiviteit is.ronaldm3 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:26:
Geeft het uitroepteken niet gewoon aan dat er een open wifi hotspot is?
Doet ie dit alleen thuis of ook elders?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Anoniem: 691473
Volgens mij klopt dit. Ga eens op internet/chrome en laad eens een site(bijv tweakers.netDarkSide schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:38:
idd wat meer info. Ik neem aan dat het andoid is.
Sinds lollipop wordt er volgens mij een test gedaan of er connectie naar buiten is.
Er is namelijk een verschil tussen aanmelden op een wifi punt en daadwerkelijk kunnen internetten.
Als de check (wat volgens mij gewoon een ping naar google.com is) goed is zal het uitroepteken verdwijnen.
Als de check niet lukt. Zal er een uitroepteken verschijnen ter indicatie dat je wel op een AP geconnect bent, maar dat internet waarschijnlijk niet werkt.
Meestal gaat hij later vanzelf weg. Of als je gaat browsen waardoor je telefoon weet dat er internet connectie is.
Nee, het uitroepteken verschijnt als er problemen zijn met de verbinding.ronaldm3 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:26:
Geeft het uitroepteken niet gewoon aan dat er een open wifi hotspot is?
Doet ie dit alleen thuis of ook elders?
Aangezien de TS niet echt overkomt als iemand met kennis van zaken (geeft ook aan hier bijna nooit te komen), denk ik niet dat hij weet welke DNS server hij gebruikt.TommieW schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:28:
Nee, het uitroepteken in Android betekent in het algemeen dat er geen netwerkconnectiviteit is.
Dus de TS zal even moeten kijken of de Google servers bereikt kunnen worden. Welke DNS servers gebruik je?
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2015 19:30 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq