Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gearbox Software opent nieuwe studio in Quebec

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Topicstarter
nieuws: Gearbox Software opent nieuwe studio in Quebec

Quebec is een provincie. Het gaat om de plaats Quebec City in Quebec.

Lijkt me handiger om exact de plaats te melden ipv de pronvicie, zie ook de bron:
Gearbox Software is searching for the best video game developers, artists and designers to join its new studio in Quebec City!

Eyyyy macarena !! \o/
Ik ben tegen zinloos geweld, en als je me niet geloofd, sla ik je voor je bek
Als je het niet kan betalen, zal je het moeten stelen.

• Mark_88
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-10 13:44

Mark_88

Freelance Nieuwsposter
Eerlijk gezegd vind ik dit niet een belangrijk genoeg detail om de kop langer te maken, maar ik heb het wel verhelderd in de lead. Op basis van het Wikipedia-artikel voor de stad denk ik ook dat het niet verplicht is om wanneer men over de stad Quebec spreekt, ook het woord 'stad' altijd bij te voegen. Net als bij Utrecht bijvoorbeeld. Dank!

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Topicstarter
Mooi ;)

Ik kende namelijk alleen Quebec als Canada's grootste provincie. Dus ik vond het nogal een ruim begrip, en dat werd pas duidelijk dat het om een plaats ging toen ik de bron volgde. Dat mensen die daar wonen dat van nature weten is iets anders dan de doelgroep die hier komt natuurlijk ;)

Eyyyy macarena !! \o/
Ik ben tegen zinloos geweld, en als je me niet geloofd, sla ik je voor je bek
Als je het niet kan betalen, zal je het moeten stelen.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True