Verwijderd
psiesOp woensdag 20 juni 2001 15:53 schreef xmvl33 het volgende:
o ja dat spel bestaat ook nog, was het alweer vergeten
Verwijderd
verslavend? Hmmm eerder saai, heb het niet langer kunnen spelen dan 2 dagen, maar er zijn vast personen voor wie dit het ideale spel is...
Ik niet......Op woensdag 20 juni 2001 15:50 schreef Silverburst het volgende:
Sinds een paar weken heb ik het spel Black&White... HEEEL VERSLAVEND!!!
yup errug verslavend in het begin, maar nu vind ik het nix meer aan en speel het niet meer.
Weer een onderzetter
Weer een onderzetter
Precies bedankt dat je ons aan die geldverspilling hebt herinnert.
There is no art to find the minds construction in the face
Dat spel is zóóóóóóóóóó saai nadat je het een paar uurtjes gespeeld hebt... blij dat ik het niet gekocht heb!
Een week of wat gedaan,in het begin is het leuk en aardig maar op den duur is het saai en duurt alles veel te lang.
Nu ligt ie ergens pof te vangen
Nu ligt ie ergens pof te vangen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Het heeft mij maar 80 cent gekostOp woensdag 20 juni 2001 16:04 schreef -Muppet- het volgende:
Precies bedankt dat je ons aan die geldverspilling hebt herinnert.
Maar het spel is inderdaad erg saai.
was in het begin erg verslavend. na een paar dagen spelen en niet verder komen dan begin land 4 wordt het saai en stop je met spelen...
ik had em gelijk gekocht toen ie uit was maar ik had er na 2 dagen al spijt van, echt niks verslavends aan, saaie boel; alleen maar van die stinkdorpelingen die de hele tijd aan je kop zeiken, bwlrgh
Verwijderd
Toen ik als een van de eerste in een andere nieuwsgroep had gepost dat ik het spel vond zuigen werd ik helemaal ondergeflamed... ik had toch gelijk. Niet? Niet?
Is wel leuk, maar verslavend...
Action Supercross (nu Elastomania geheten) is pas verslavend!
Action Supercross (nu Elastomania geheten) is pas verslavend!
Verwijderd
Geinstalleerd, opgestart, bekeken, afgelsoten en er weer af gehaald. Al met al toch 20 minuten bezig geweest met dit K*T spel! (sorry, kon het niet laten)
De eerste week / 2 weken was het leuk. Toen werd het gewoon TE saai.
B&W, wat was dat ook alweer?
wel een die hard hoor als je dit spel langer als een week speelt
It seemed like a good idea at the time
Ben ik tenminste niet de enige die het na 2 dagen al saai vond...
Hmm... Waarom is er dan zo'n ophef over het spel gemaakt???
Hmm... Waarom is er dan zo'n ophef over het spel gemaakt???
Dit spel had heel veel in zich
Maar O ZO saai na level 2
Damn... en dan die bugs
echt erg
Maar O ZO saai na level 2
Damn... en dan die bugs
echt erg
met papier mache kun je alles maken!!
Weekje gespeeld, maar elke keer die vuurballen gooien shoot ook niet echt veel op, SAAI dus
...
Hmmz... ik had er veel van verwacht. Een vriend van me heeft eraan meegewerkt en die zei ook al dat 't niks was...
Heb 'm helaas gekocht in winkel, dus als iemand 'm wil hebben. 25 piek! Maar dat zal wel niet na het lezen van deze draad
Heb 'm helaas gekocht in winkel, dus als iemand 'm wil hebben. 25 piek! Maar dat zal wel niet na het lezen van deze draad
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Ik dacht echt (na 1,5 jaar) Dat het een super spel zou worden.
Ik heb het dus gekocht en na 5 dagen ligt het ergens in een hoekje onder de stof..
Waste of money
Ik heb het dus gekocht en na 5 dagen ligt het ergens in een hoekje onder de stof..
Waste of money
Ik ben blijkbaar de eerste die het met de topic starter eens is. Black & White roeleert 8-)(ondanks de vele bugs, (echte) patch is on the way). Ik heb het spel gelijk gekocht toen het uit was en ik ben er de eerste paar (teovallig vrije) dagen mee bezig geweest. alle vrije uren (op eten en slapen na) heb ik er achter gezeten. zeker wel zeeeeer verslavend
als je begint met spelen doe je vanzelf alles goed maar als je dat gezien heb ga je EVIL
spelen en dat is pas vet, je weet niet half hoe creatief je daar voor moet zijn. dingen afzeiken is niet moeilijk, er moeten toch wel meer mensen zijn die het een VET spel vinden?
Ik heb B&W nu al tig weken geleden gekregen (English version
), maar ik heb tot nu toe niet de tijd gehad om het uit te spelen.
Maar ik moet toegeven: als je eenmaal bezig bent, dan kan het verslavend werken, ja..
Maar ik moet toegeven: als je eenmaal bezig bent, dan kan het verslavend werken, ja..
Ik WAS superfan van dat spel (voordat hij uitkwam) maarja, toen ik hem eenmaal had bleek dat er geen snelheid inzat. supersaai
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Pagina: 1