Waarom moest deze dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 23:02
plaatjes meesturen met e-mail als background...

Ik wil gewoon weten hoe dat moet. redenen van sluiten waren:
1. verkeerde forum
2. search

Mijn antwoord hierop is:
1. Ik had de Search gebruikt en vond wel topics die over briefpapier gebruik gingen, maar niet die mijn vraag beantwoordden! En waar vond ik die topics? Nu komt dus punt
2. In de WHG

Ik vind dit dus echt een onnodig slotje. Ik wil graag meer uitleg over de reden van sluiting, want dit vind ik nergens op slaan!

Gr,

HariZ

P.S. Topic was gesloten door McVirusS

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
SA is een beter forum hiervoor denk ik

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon in Software Algemeen ofzo opnieuw posten, niemand die het ziet ;)

• HariZ
Op woensdag 20 juni 2001 19:18 schreef T het volgende:
Gewoon in Software Algemeen ofzo opnieuw posten, niemand die het ziet ;)
Zal ik ff doen... :) Al zien mensen het nu wel omdat et hierin is geweest...

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
Gebruik de search....is al tig keer voorbij gekomen.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

dan had je dus reden 1 niet moeten plaatsen, McVirusS... dat was niet de reden van het sluiten, blijkt dus later, na het openen van een 2e topic in het juiste forum...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
Op donderdag 21 juni 2001 00:12 schreef HaaZie het volgende:
dan had je dus reden 1 niet moeten plaatsen, McVirusS... dat was niet de reden van het sluiten, blijkt dus later, na het openen van een 2e topic in het juiste forum...
Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn..maar bedoelde eigenlijk ook een beetje dat hij moest zoeken in ander forum.

• HariZ
Op donderdag 21 juni 2001 01:01 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn..maar bedoelde eigenlijk ook een beetje dat hij moest zoeken in ander forum.
Voor de 2e keer gesloten (onnodig) door McVirusS

Ik heb gezocht... maar ik vond maar 1 topic... Had ik ook al eerder gezegd... Maar nu die 2e ook dicht is, ben ik helemaal verbaasd. Hoe kan ik nu iets te weten komen, als ik de Search gebruik (ik wijs mensen er ook zelf op, dus weet heus hoe ik hem moet gebruiken), maar niks vind? Vertel het me maar! Ik heb geen hekel aan McVirusS ofzo, maar ik vind dat ie toch wel wat te ver gaat door me steeds maar op de search te blijven wijzen...

Ik bedoelde niet gewoon meesturen van plaatjes, ik bedoelde echt het specifiek maken van briefpapier dat de plaatjes echt meestuurt. Geef mij maar de woorden waarop ik moet zoeken en goed resultaat krijg, ik zou het niet meer weten...

Resultaat:
Je zoekactie naar 'plaatjes briefpapier' leverde 4 resultaten op. Resultaten 1 - 4. niks dus...

Je zoekactie naar 'plaatjes email' leverde 159 resultaten op. Resultaten 1 - 50. meer topics, niet wat ik zoek...

Je zoekactie naar 'plaatjes email html' leverde 52 resultaten op. Resultaten 1 - 50. weer veel topics, weer niet wat ik zoek

Je zoekactie naar 'email briefpapier' leverde 5 resultaten op. Resultaten 1 - 5. weer niks...

Je zoekactie naar 'email stationery' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen. deze spreekt voor zich...

Je zoekactie naar 'images html email' leverde 23 resultaten op. Resultaten 1 - 23. zucht...

Ik heb dus gezocht maar niet gevonden... mag mijn topic nu weer open?

I'm NOT AMUSED...

Geef mij de goede zoekwoorden en ik zeur niet meer McVirusS!

edit:

zoekresultaten ingevoegd...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
McVirusS: Als je via de search vele antwoorden tegenkomt: waarom niet even een linkje vermelden voor HariZ? Hij komt er blijkbaar niet uit!

imho is de goede intentie van HariZ nu wel getoond! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• HariZ
Nog steeds geen nieuwe reactie van McVirusS? Ik zit nog steeds met het probleem en wil graag het topic openen...
Pagina: 1